laupäev, 22. oktoober 2011

RB



http://www.parnupostimees.ee/606298/rail-balticul-on-motet-siis-kui-raudtee-labib-parnut/

http://www.parnupostimees.ee/606302/rail-baltic-on-uus-mitte-parandatud-vana-raudtee/

Projekteerimise käigus on muidugi võimalik trassi parandada, praegu kaardile joonistatu on algvariant. Fikseeritud on, et Rail Baltic läheb Tallinnast läbi Pärnu Riiga. Seda, kuidas see täpselt minema hakkab, saab veel muuta, et uus raudtee läbiks ikka mõistlikke kohti. Ehk tekib nii lätlastel mingigi huvi seda projekti edasi ajada.

Küsimusele, kas Pärnumaa puhul räägime Rail Balticust, mis kulgeb samamoodi kui praegune raudtee, või täiesti uuest teest, vastan, et praegu on Rail Baltic pandud eraldi ja olemasoleva raudteega puutub see kokku vaid ühes kohas Rapla lähedal. Rail Baltic peab kulgema otse ja lihtsam on ehitada senise tee lähedale, aga jutt käib siiski täiesti uuest raudteest.

Eks iga lähedus teisele taristule annab lisavõimaluse ümberistumisteks.
Ja muidugi peab raudtee läbima mõistlikke kohti. Ning olemas olema ka mõned peatused...

Praeguste raudteede juures ei tohiks aga unustada investeeringuid ohutusse. Kui praeg fooridest valdav enamus ei vasta nõuetele, siis tuleks memde puhastamisks ja reguleerimiseks inimestele tööd pakkuda...

Töötus on muide suur ka sellepärast, et mõned asjad ei muutu ka aastatega...

http://www.parnupostimees.ee/606304/tartu-pohimotted-elukeskkonna-arendamisel/

120 km/h on täiesti piisav!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar