http://www.google.ee/url?sa=t&source=web&cd=15&ved=0CCwQFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fwww.riigikogu.ee%2F%3Fop%3Demsplain%26page%3Dpub_pub_dynobj_file%26pid%3D1378205%26file_id%3D1378209%26content_type%3Dapplication%2Fpdf%26file_name%3D201121061165.pdf%26file_size%3D80934%26wdtid%3D180403%26u%3D20110622085032&rct=j&q=piusa%20platvorm&ei=qWoCTrDKCYaf-QbPn5DpDQ&usg=AFQjCNE_js8sa_67XDJf093DZf7J1FJ7bw&cad=rja
Lihtne ja konkreetne!
Kõrvaltee Piusal pikk ja kindlasti remont kallis. Peatee platvorm aga madal.
Kui palju maksaks peatee platvormile paigaldatavad betoonpaneelid pikkusega 30 m? Millised saaks siis igasuguse remondi puhul lihtsalt kraanaga ära tõsta?
Ma eelistaks lammutada teedevahelisest platvormist 45m ja asemele ehitada ajutine puidust platvorm 45m.(koos ülekäiguga)
VastaKustutaEVR kaalub praegu Piusa jaama likvideerimist Koidula tõttu. Samas ei mõelda situatsioonile, kui Koidula ei peaks olema võimeline vastu võtma. Kui tõesti vägisi tahetakse mõni tee üles võtta, siis las kõrvaltee jäägu jaamahoone ette!
VastaKustutaTänud Tiberi ja Jorven!
VastaKustutaNäh! Just eelneva arvamuse vastuses peangi õigeks ajutise ehitust. Seda enam, et Eesti Raudteel tohutud kogemused platvormide lammutamisel!!!
Piusa likvideerimine kindlasti on võimalik. On ju raudtei likvideeritud ju lausa kümnete kilomeetrite kaupa. Ja ehk ongi nii õigem!?
Kuid ka mina pigem seisukohal, et see pole õige! Miks mitte hoopis Lepassaare?
Sest Piusa võib:
1. olla vajalik lõpp-peatusena (või targem reservrongina kuhugi sõita?)!
2. olla sihtpunktiks erirongidele oma erilisuse tõttu!
3. vajalik rongiliikluse tihenemisel (nii reisi- kui kaubarongide jaoks!
4. kümnete muude põhjuse tõttu, milliseid me praegu nähagi ei oska!
Kusjuures mõnes mõttes võikis just peatee jääda jaama ette, teisest küljest muidugi sinu variant parem. Kasvõi võimalus rongide vahetuseks ja vajalik ju ka just teedevaheline platvorm!