pühapäev, 26. juuni 2022

2017 KADUNUD POSTITUSED - Kallastele.

 

 
 
Postitusi siia koondades läksid kogemata kaduma pooled 2017 ja terve 2018 Eestimaa Blogi 2 osast.
Õnneks on mul pildid alles, ainult kogu juttu mitte. Nii et rohkem pilte, vähem juttu....

Kuna blogi päises näeb (oktoober) vaid osasid postitusi poolikute pealkirjadega ja oktoobrikuu "uputasin" teiste postituste siia kopeerimisega (VAREM EESTIMAA BLOGI 2 ning 3 ja EESTIMAA LOODUSE BLOGI, lisaks kogemata KUSTUTATUD POSTITUSTE FOTOMATERJAL), siis on vaja ka ülevaadet, mida ikkagi leida. Nii jätkasin veel novembrist 2021 - märtsini 2022

Kui avate 2021 oktoober kuni 2022 märtsikuu lehe, siis IGA KUU VIIMANE POSTITUS ON PEALKIRJAD LINKIDENA! Teie jaoks siin nüüd kerimist muidugi palju, aga see-eest kõik postituste pealkirjad olemas, neile klikates ka neid näete! Ja võin ette öelda, et suur osa tollaseid, aastatest 2012-2016 olnud kitsaskohti on samad ka täna, siis aktuaalsus pole kadunud. Ajalooks muutunud piltide mõjust rääkimata!

Teine variant on arvutiversioonis paremal küljel SILDID. Neid pidi, olgu siis kohanime, erakonna vm otsinguga avanevad postitused, alla kerides VANEMAD POSTITUSED klikates järgmine jne.
Küll aga on tohutult palju neis teemades ilusaid pilte ka Läänemaast ja Haapsalust. Kuidas siis teisiti - Eesti ilusaim linn ja Romantikapealinn! Aga ka kõikajlt mujalt ja kõigest muust postitusi.

Südamest vabandused ja kohtumiseni!

 
 
Küllalt iseloomulik näide, kuidas ÜT ei tohi "arendada". Sest maakonnapiir, Jõgeva- ja Tartumaa vahel on nagu Hiina müür, mis ei lase bussiliinidel loogika järgi kulgeda. Eks muidugi kardetakse (tasuta ja väga vajalike) busside sõitmapanekut kommertsliinide kõrval. Mingi tobe arusaam on tekkinud, nagu suretaks see kommertsliinid välja ja siis peaks riik veelgi enam kulutama. Muide, sageli ei kuluta ju. Aastaks 2022 on nähe, et üsna tihti mingite liinide kadumisel võrdväärset asendust ei tagata. Küll aga enne valimis räägitakse vajadusest arendada....
 
Loogiline, et Tallinanst Kallastele sõitmiseks olnuks parim läbi Jõgeva ja Mustvee. Kasvõi ümberistumisega Mustvees, kui me äpud muidu ei suuda midagi teha. Aga enamasti, kui TAHAD üÜT kasutada, sõida läbi ... Tartu. Kiirrongide jm puhul räägitakse iga minuti tähtsusest, peasuunalt kõrval pole ka tud ega kas midagi olulist?





 
Nii siis sõitsingi Tartu kaudu. Puhates (mul) ju kiire pole, kuigi tegelikult, on ikka küll. Iga veedetud lisatund on väärtus nagu on väärtus ka teenuste tarbimine maal. Mida kauem kohal, seda parem.






 
Tartus teenused iga nurga peal, juba liialtki, Kallastel pole sisuliselt mitte midagi Kui tõesti teha siia spaa, nagu tahetakse, peaks see just olema Kallastel, mitte Mustvees. On tühje hooneid, on lähemal Tartule. Jõgeva jaoks on spa Kuremaal, hädavariandina.









 
Siit-sealt tilkus bussile ka reisijaid.

 
Kas igast Tartumaa põhisuunast saab sõita salvestisse tööle otsebussiga? Ei saa. Ja selliste juhtide puhul ei hakkagi saama.

 
 
Siin tehti ka teeremonti ja seegi üsna tüüpiline näide. Aastaid räägiti vajadusest parkimiskohtade järele bussipeatustes, maanteel kiirematele möödasõiduvõimaluste tagamisest. Thtud pole sisuliselt midagi. Pildid on üsna kõnekad. Ootekodade kvaliteedist pole üldse midagi rääkida.




 









 
Nagu lasteaialaste joonistuste järgi?



 
Peatumiskohti hädapäraseks peatumiseks näete kuskil?





 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar