pühapäev, 1. mai 2022

KÕIK ALGAS MAIS...

 

 
Tere! Neeme siinpool.
 
Uskumatu,  kui raske on olla ilma pildistamata. Muidugi ei usu ma, et asi ainult pildistamises, see see tähendab midagi rohkemat - ringiliikumisest piltide üleslaadimiseni ja jutustamiseni.  Esimene pilt jätab küll esmapilgul mulje punasest maist, haha!

Aga haigusleht kestab veel, kuigi palavikku oli viimati vist eile. Seda veel näeb täpsemalt, aga loodan. Vahepeal polnud tahtmist tööle mõeldagi, praegu juba tunnen, et tahaks.

 
Lohutan end aga sellega, et kevad senini külm ehk ringikolamist mittesoodustav. Nii et kõik on veel ees, terve maikuu!

 
Kadi käis mansahvtiga Vabaõhumuuseumi kevadlaadal. Mina ei riskinud minna.

Muide, mais, 10 aastat tagasi, algas ka mu n.ö. odüsseia Haapsalu raudteel. Tean, et vaid tänu sellele oleme küll mitte nii kaugel, kui oleksin tahtnud, aga siiski, nüüd toimub hange ka viimase raudtee lõigu projekteerimiseks enne Haapsalut. Jääb veel vaid lõik Rohukülani. Ja seda raudteed ei sünniks taas kui poleks olnud meid, HRT toetajaid. See oli tegelikult üsna uskumatu ja võimas, kuidas väga paljud toetajad selles kaasa lõid. Nii võimas, et seni vaid kaootiliselt taastamisest rääkinud poliitikud ei julgenud enam samamoodi jätkata - asi läks kontrolli alt välja. Heas mõttes!

 
Rongi ootamine Haapsalus 2012.
 
 
Ja kuigi oodata on veel palju, siis ometi on see üks asjadest, mille üle ma elus vaat et kõige õnnelikum olen. Suure kurbusenoodiga küll, sest võimaliku miljonid rongisõidud on jäänud inimeste poolt tegemata. Kuidas oleks see muutnud väga paljutki Haapsalu, Lääne- ja Hiiumaa jaoks, on vaid väikese fantaseerimise tulemus - manage vaid silme tte pildid rongisõitudest mujale ja mõelge Haapsalu vaksalile.

Ning loodetavasti saavad siin nüüd rohkem aega postitamiseks kaks head inimest, kaasautorid Kadi ja Kärt. Seepärast lisan edaspidi ka iga oma postituse juurde ka tervituse, nii kohe selge, kelle postitus.

 
Et soovitatud jalutada, siis korraks ka turule läksin. Aga ilm väga kõle ja tuuline, nii et mida kiriemini koju, seda parem. 

 
Küll aga tahtsin ära näha selle uskumatu asja, kus reisijate ootesaal on lõpuks taas seal, kus ta peab olema. Tõsi, väga kribuna ja ilma vedurijuhtide-vagunisaajate puhkeruumita, aga nii palju Elronilt ka loota ei saa. Nad ju isegi oma kontorist ei julge tulla sinna, kus oleks koht asjade juhtimiseks! Küll aga on hea, et kui kaas samas hoones kus mingigi söögikoht ja nii saab oodates valida kohta, osta näksimist või vähemalt kohvi. 
Nüüd peab ootama veel aastat kümme, siis saab siia ehk ka turismiinfo, politseipunkti ja peale raudteelaste ka bussijuhtide puhkeruumi?




 
Aegviidu rong tühi nagu kell! Aga mulle parim võimalus Veerenni peatuseni sõita! Ups, Eesti Raudtee ju seda peatust ei teinud, seega peab Synlabi minema Kitsekülast. Ongi hea, olen ainult vedelenud päevade viisi, kuidagi tuleb rütmi tagasi jõuda.
 

 
Nostalgiaigatsuse tulemus. Retroviiner turult Mulgi Lihakarnist - tõesti üks parimaid!
 
Nüüdseks ka analüüsid teada, põletikujäljed on, aga muidu terve. Haigusleht lõpetatud!
Tervist hoides ka väike ringsõit Tõrva - Puka kandis:


Sealsest muidugi eraldi postitused. 
Maido Ruusmann, kohalik vallavanem, aga kommenteerida ei julgenud, just bussiliikluse teemat. Reformierakonnale nagu punane rätik härjale...

 
Tõukside parkimisest ajuvabalt võiks postitada terve romaani!

 
Aga aeg tööle minna!




 
Gate Tallinn on käima läinud. Näis, mida kõike siia ehitatakse!


 
Depoo pilgeni ronge täis, ruumipuudus majas, aga ei paista ka, et uut depoo asukohta planeeritaks. Ja ega tea, ehk ongi parem, sest pole ime, kui veel halvem valik tehakse...



 
Rongini veel aega, võim lemmikkebabi ära oodata küll.


 
Varblased noolivad putukaid!

 
Teise tee ehitus käib, Pääsküla - blokkpost 89 vahel. Asi, mida väga ammu juba vaja ja hea, et lõpuks nüüdki ära tehakse. Tõsi, raisates (nagu ei oleks teadnud Urda ehitamise ajal, et perrooni asemele tuleb tee) ja tagades selle, et hiljem rikete vm puhul saab pika jaamavahe tõttu olema rongide intervall üle tunni aja. Vabagraafiku puhul. Aga see on Eesti Raudtee puhul tavapärane ja ei paista mingitki lootust, et see ettevõte kunagi kedagi kuulda võtaks ja natukenegi areneks.



 
Ja Laagris ka tunneli ehitus. Näis, kas seekord vigadest õpitud. Raul Vibo on pea iga uue tunneli puhul vead välja toonud.

 
Eesti Raudtee häbeneb veel välja öelda, et ka siin ei plaanita mingitki normaalset ootekoda ja pole ka teada, kas P&S parkla laieneb või mitte. 













Pidavat turu sünnipäev lähenema!

Täna hommikul aga kuulasin mõnuga vihmakrõbinat akna taga, väga nauditav! Seda väga vaja, kuigi kevadiselt külm ilm veel.

Bürokraatia teeb murelikuks!
Meil lubavad poliitikud tihtipeale seda vähendada, aga tegelikkuses? Hukkunud ja kannatanud liikluses ei huvita kedagi? Uhke tekst on muidugi kõva sõna, aga...:

Tere tulemast Liiklusjärelevalvekeskuse leheküljele!
Liiklusjärelevalvekeskus (rohkem tuntud kui liikluspolitsei) asub Tallinnas, Rahumäe tee 6/1 ning koondab kokku töökaaslasteks 110 inimest, keda ühendab kõrgendatud huvi liikluses toimuva vastu. Põhja prefektuuri liiklusjärelevalvekeskuse põhiülesandeks on liiklusjärelevalve teostamine ja avaliku korra tagamine Harjumaa teedel ja tänavatel. Vajadusel teostab liiklusjärelevalvekeksus liiklusjärelevalvet üle terve Eesti.
Asudes meid jälgima, saad rohkem infot selle kohta, kuidas liiklusjärelevalvekeskuses on liiklusjärelevalvealane töö korraldatud, millega meie inimesed igapäevaselt tööalaselt kokku puutuvad, millist tehnikat liiklusjärelevalve teostamisel kasutatakse ning üritame murda ka mõningaid liiklusjärelevalvega seotud "müüte".
Kindlasti hoiame silma peal ka kõigel sellel, millest on kasu liiklusohutuse parandamisel ja mis aitaks kaasa jalakäijate, sõitjate ja juhtide õigete liiklusharjumuste kujundamisele. Lehelt ei pääse ka tegelased, kes on liikluses oma negatiivsete "kangelastegudega" silma paistnud.
Õigusrikkumisest teavitamiseks või kiiresti abi kutsumiseks vali number 112, üldist infot saab telefonil 612 3000 (E-R 08:00-19:00). Siin lehel või sõnumites ei avalda me isikuandmetega seotud infot. Küll aga ootame siia lehele infot probleemsetest kohtadest liikluses, mis aitaks meil oma tööd paremini planeerida.
 
 
Muidugi kõrgendatud huvi kõlab põnevalt!
Seaduses on ette nähtud, et rattur peab jalakäijate juures liikuma tema kiirusel. Kas see seadus ei vajaks muutmist? Kullerid jt on näidanud, et seadusel puudub mõte. Miks see seadus kehtib, kui keegi JÄRELVALVET ei tee ja kõrgenenud huvi on madaldunud niisama munade sügamiseks?
 
 
Reedel, laupäeval ja pühapäeval sai liikluses vigastada 22 kaherattalise liikumisvahendi kasutajat.
 Küsisin:
 
"Roolis" mobiiliga, käed lahti vm eeskirju rikkujad - karistada sai 0 kaherattalise kasutajat?
Mitu rattapatrulli on maikuust liikluses korda hoidmas?
 
 Loomulikult ei saa mingit vastust, "kõrgendatud huvi" vist ei kohustagi selleks, küllap ka palk mitte! Nagu ei kohusta kedagi millekski ka Siseministeerium? Miks meil ikkagi lastakse liikluses kõigel minna isevooluteed? Vaatasin aknast, kuidas jälle keegi kuller sõitis mopeediga vastassuunas ühesuunalise liiklusega tänaval. Normaalne? Mingil ajal eputati küll rattapatrullidega, aga "meie eesmärk pole karistada, vaid vestelda nendega, kes jumalarajalt on eksinud..."!?
Paraku meil ei saagi olema liikluskultuuri, sest kultuurivabasid inimesi on liiga palju! Mida rohkem ükskõiksust ja vähem hoolivust, sh Liiklusjärelvalvekeskuses, sest rohkem õnnetusi, kannatusi ja surma!

 
Kadi harjutas kätt! Et mulle meeldisid, siis kinkis mulle sünnipäevaks, nüüdseks siis need kaks ka raamitud. Naivistlik kunstistiil, ma ütleks, aga väga armsad! 


 
Osta.ee-st ostsin kaks pilti. Olga Repo. Muidugi, kel huvi, saab ka ära osta, aga naudin neid oma seinal nii kaua kui saan. Raamitud 90 eurot, raamita 45.- 


 
Aeg raamatuid vahetada. 

 
Aknast näeb aga, et on kevad. Rohelus, peegeldused mustal, nagu puhas kunst! 

 
Üllatavalt põnevad ja ei taha käest panna, enne kui loetud! Vaid uuemad osad on veidi ülepakutud, aga see märkimisväärselt ei morjenda.



Nõmmel rongi oodates.












Elektrihind ikka üleval, mõnda erakonda ei huvita, mõne arvates aga piisab vaid maksude langetamisest. Ja kohati pööbel laulab neile lausa hosiannat...


Tööd teise raudteeraja ehitamisel aga jätkuvad.



Rongiaknast tasub välja vaadata, kõik on ju igal päeval ja hetkel uus ja teistmoodi.





Nagu ka kuu, igal õhtul on jälle terake "juustu" juurde kerasse tekkinud.

 
 Martin Helme postitas maksude alandamise teemal pika jutu. EKRE toetajad on fantastilised ja Helme vist naudib seda?
Kõik õige, aga kuni rääkijad ise ei saa aru, et maksud ei ole ainuke hinnatõusu põhjus, ei saa teid usaldada ka eelarve tegemisel, sest olete juba tõestanud, kui palju te suudate raha ka ise raisata! Ja ei taha aru saada muudest hinnatõusu põhjustest.
14
Most Relevant is selected, so some replies may have been filtered out.
  • Tõnu Purk
    Neeme Sihv sass,loe nüüd lugu uuesti läbi kohe hoolega.Pole ju kirjas,et maksud on AINUKE hinnatõusu põhjus?
    12
    • Neeme Sihv
      Tõnu Purk Ei tea, kus seal öeldud, mis veel põhjuseks? Kas see, et mingi firma maksab gaasi eest hirmpalju? Maksab, ka elektri eest ja toodab toodangut, mis veetakse siit sadade ja tuhandete kilomeetrite kaugusele ehk et ISE TÕSTAB KULUSID mõttetute vedudega? Ja teised firmad toodavad sama asja KAUGEL ja veavad seda siia? Või millest Helme siis kirjutab, mis veel ja PALJU hindu tõstab? Sõda? Seda kindlasti, aga kõige suurem mõjutaja on meie endi ettevõtete arutu vohamine ja kulutamine! Miks SELLEST ei räägita?
      2
    • Tõnu Purk
      Neeme Sihv juttu oli samuti rohepöördest ja rahatrükist.
      2
    • Jannu Roots
      Neeme sa uurisid hoolega rongiliiklust kuhu see huvi kadus?
      Nüüd räägid maksudest et ei anna midagi??
      Iga asi annab midagi meie valitsuse ämbrid lööme kokku?
      Kersna 5milj. Kiik 3milj.
      Kallas 20 milj?
      Lisaks müüdud otsustusvõime?
      Keda meie rahvas on valinud?
      Lolle ja oma naba imetlejaid.
      Mitte kedagi ei huvita mis toimub inimeste rahakotis.
      Mis toimub energeetika valdkonnas?
      Eesti hinnatase jõuab soomele järgi.
      Aga kus on palgad.. Muidugi rõhutakse et ettevõtjad ei maksa.
      Selge see et ei maksa miks peab toetama röövlite riiki?
      Selleks et toompeal oleks ilus uhkustada Ma olen saadik ja saan maksuvabalt osta kohvi ja sõita taksot.
      20
    • Neeme Sihv
      Jannu Roots ma pole kunagi öelnud, et maksude vähendamine midagi ei muuda! Ikka on kasuks. Aga hinnatõusude algpõhjused on mujal ja hoopis ammusemates aegade, aga ka tänases mõtlemises. EKRE ei ole KAHJUKS siin teragi teistest edumeelsem.
      5
    • Jannu Roots
      Jah alates kommunismi lõpust on üks äritsemine käinud ja elu on ainult s...läinud.
      Loll rahvas ja veel lollimad juhid tulemus on see et keegi võtab 5milj dividende ja 1.2 milj. kodaniku ootavad värisedes talve ja uusi elektriarve rekordeid.
      Õnneks liitub nendega gaasikütjate seltskond ka.
      Elagu Eesti!
      2
    • Priit Leht
      Neeme Sihv Ma soovitan ka sul uuesti lugeda, saad teada rahatrükist jne. Kui ikka ei sobi, siis tee ots nö lahti aga ära demagoogitse!
      2
    • Neeme Sihv
      Priit Leht pole elus demagoogitsenud.
      Palun vasta, kas miljonilise käibe teenimiseks on mõttekas ettevõtjal kulutada 500 000 või 800 000?
    • Neeme Sihv
      Jannu Roots muide, huvi pole kuhugi kadunud, vaid olen hoopis rohkem asjast aimu saanud. Ka sellest, et EKRE ei jaga midagi ühistranspordist, ei toeta tasuta bussiliiklust jms. Nii et siingi veel palju õppida.
      Aga ärastamist ja varastamist on tõesti olnud palju, tavatöötajatest ettevõtjate ja poliitikuteni. Mina sinna hulka ei kuulu ja eeldaks, et see olekski normaalsus
    • Neeme Sihv
      Priit Leht Palun vasta, kas miljonilise käibe teenimiseks on mõttekas ettevõtjal kulutada 500 000 või 800 000?
    • Neeme Sihv
      Tõnu Purk Palun vasta, kas miljonilise käibe teenimiseks on mõttekas ettevõtjal kulutada 500 000 või 800 000?
    • Neeme Sihv
      Niisiis, lihtne ja põhimõtteline majandusteadmiste küsimus ja keegi ei oska vastata?
      Muidugi ei oska ka Martin Helme ise.
    • Neeme Sihv
      Tõnu Purk tõsi, rahatrükk üks mõjutaja, aga seegi saab alguse mujalt ja muust. Rohepööre, väga vajalik asi, erinevus vaid selles, kas seda tehakse mõistusega või kellegi huvides. Nii nagu näiteks ka taristut rajades tehakse asju kas mõistusega või kellegi huvides. ja siin pole EKRE-l väga palju edumaad teistega võrreldes, ehk vaid üks pluss on - vastuseis RB-le. Kuid nagu alati, puudub asjalik alternatiivlahendus, selle asemel ollakse valmis raiskama, et .... hinnad kasvaks.
      Suur Juht ja Õpetaja nagunii ei kommenteeri, aga kui paljud teavad - kas miljonilise käibe teenimiseks on mõttekas kulutada 500 000 või 800 000?
      3
    • Neeme Sihv
      Tõnu Purk ole sa tänatud! Järjekordne särav EKRE fänn! Martin Helme on vist eufoorias, kui sinusugused säravad, sätendavad ja sillerdavad fännid toetavad tema maailmavaadet!
 
Katri Vugt
Neeme Sihv pudru ja kapsad on teie peas, aga kõva kommenteerija.
2

Vapustavalt tugevad toetajad erakonnal ja pole kahtlustki, et see erakond oma lage niipea ei saavuta. Sest tarkuse olemasolul oleks toetus ehk juba täna laes, aga hingitseb ikka ju selle paarikümne % juures.
Eurovision oli. Olen ehk väga vanamoodne ja konservatiivne, aga ausalt, see on palagan. seekord olid mõned laulud täiesti olemas - Eesti, Ukraina, Leedu, Island, Portugal. Paar enam-vähem laulu veel, aga ülejäänu oli paraku täiesti masendav. Kui ikka Reikop loetleb oma võltsi lõbususega (ja kallutatusega) üles järjest seda, kuis keegi lauljatest teuinud enesetapukatse, keegi põeb seda või teist, kannab maski, ei suuda leida oma kohta elus jne jne, justkui oleks need kõik terved ja loomulikud nähtused.... Kui tegu on laulukontserdiga, ei pea sinna saatma inimesi justkui haletsusest esinema. Ülejäänud lood olidki sellised, mis kuidagi ei täida oma n.ö. eesmärki - pakkuda rõõmustavat, esteetilist naudingut! Olid ometi ajad, kui Eurovisioonil oli üsna üksjagu vapustavalt häid, aja jooksul siiani kestma jäänud säraga laule. Mis on juhtunud? Pealiskaudsus ja teesklev fassaad ruulivad?
Muidugi tähendab see kõik ka seda, et Eesti pidanuks esikuuikus olema, praegune koht näitab, et laulufestival on mäda.
 
Kalamajas aga puhas nauding - Laadapäevad ja Hoovikohvikute Päevad. 

 
Ikka visalt. Kevad.

 
Omamoodi vahva, kui kasel mitte leherohelus, vaid urvapruun.



 
Lagris möll jätkub.





 
Mõistetav, et Laagris tuleb pikemat aega kasutada ajutist ülekäiku tunneli ehitamise ajal. Kui aga seista praegusel perroonil, tekib küsimus, kuhu ülekäigult tee viib ja miks ülekäigult perroonile jalgteed ei ole? Roheline mõttemaailm?
Või paneb Eesti Raudtee käiku bussid Ülekäik - Perroon? Kuidagi nadi tulla rongile kuskilt ilmatuma ringiga läbi Laagri alevi? Või ongi tegu arenenuima ja parima Euroopa raudteefirma alguspäevadega?


 
PÄÄSKÜLA JÕE UHKE PÕLLUKIVIDEST TRUUP ON NÜÜD SILMA ALT ÄRA PEIDETUD JA UUE TEE ALL VAID PLEKKTORU. SAMA JUHTUB KA TÄIESTI KORRALIKE SILDADE JA TRUUPIDEGA (MIS TEATUD MÕTTES KUI ARHITEKTUURIMÄLESTISED) ROHUKÜLA RAUDTEEL.



 
Balti jaamas tee otsas ilupuud tõesti ilusad ja üksjagu suured juba.

 
Kui palju aga on neis vitamiine tegelikult versus taimekaitsemürgid? Värvid muidugi ahvatlevad ja isuäratavad, ses mõttes lausa reklaampilt.

 
Vaade pealinna vaksali rongide ootesaalist. Enne kl 8 pole isegi söögikoht avatud?

 
Taga paistab vist, et Elroni töötajate (ja ka bussijuhtide?) kohvitoa asemel on endiselt mingi Tallinki veinipood?




 
Porgandid aga sõidavad! Ja kevad tasa-tasa tuleb.


Kõik madalad putkad kadunud, uue tänava ootel! Plaanitakse ka bussipeatuskohtade ümberehitamist, aga bussijuhtidele korralikke puhketingimusi tagada siiski veel ei taheta.

 
Tänavamüra on nagu on, harjunud ka trammide kriuksumisega. Aga need plörinad või mobiilid roolis on asjad, mis häirivad. Muide, Liiklusjärelvalvekeskuselt ootan siiani mõnele küsimusele vastuseid. 

 
Aga tervis ikka see, mida peab hoidma. Küll vererõhk madal, küll kerge külmetada, olgu tööl või õues. Peaks puhkama ja soojalt riidesse?  

 
Turbas aga endiselt vaikus, ei ühtegi raudtee-ehitajat!

 
 
Vähemalt käivad tööd Pääsküla ja Keila vahel. 
 
 
Kõh-kõh külm ja nii ka Haapsalus vaikne, puhkajaid vähe veel.





Täna siis väike sõit Pärnamäele.




On aeg ka ämm mulda panna. Niisugune see elu ju on, sünnime, elame ja paratamatult ka ühte kohta jõuame. Kus see koht on, saame muidugi ise valida.



Tagasi tulime takso asemel bussiga, sest ühte autosse poleks ka mahtunud ja Armin oli muidugi vehkalis bussiga sõitmise peale. Pirita teel oli küll üks sõidusuund kinni, buss aga sõitis lustiga bussirajal ja sõit oli kiire mis kiire! Bussirajad annavad palju juurde tõepoolest!


Istusin kohal, kus hästi maijooksu pildistada ei saanud, aga paar pilti siiski. Rahvast oli ikka jooksul ülipalju!



Armin annab hea meelega annetuse vaeva eest. Ehk siis muusikategemise eest.


Prillid peavad aga uhked olema!



Armin ise klõpsutas ka.


Selverist tellitud snäkkidest jäigi pilt tegemata, aga vaagnad (liha, kala jm) olid tõsiselt maitsvad. Ja lihtne siis "peiesid" pidada.
 
 
Maikuu aga veidi juba soojem, tervis ka enam-vähem, ning nii ongi rohkem kolamist. 
Tallinna bussiliiklus 100! 
Rohkem sellest juba eraldi postituses.

 
Kui ei saa ise korjama või laisk, siis tuleb osta mekkese käest. Üks kimp vaasi, teine tee jaoks. Imelised mõlemad!


 
Saladuskatte all .- Tallinn Gate!
 
 
Laagri.

 
Posti tagant aga näha, et kollane märk suunab "ümbersõidule", tuleb minna pikki põõsaid ja mõistattada, kuhu edasi. Muidugi hakatakse ka võimaliku "otseteel" ülekäigule kaevama, aga millal? Ehk ikkagi saanuks seni inimesed otsemini? Seda enam, et kui juhtud rongist maha jääma napilt, ilm halb, siis kus olla, Eesti Raudtee? Libresse-tiivakesed võite omale kontori õuele paigaldada!
 

Uüs, mis podisev ilmutis oma nina välja pistis, õigemini saba! Tühikäigu hääl oli selline äge podin, et anna olla!
 
Isamaa üks tublimaid poliitikuid Aivar Kokk käis Peipsimaal. Võttis ka kaaslased kaasa. Aga....

https://www.facebook.com/aivar.kokk/posts/5162027043862916?notif_id=1653472581481569&notif_t=comment_mention&ref=notif

Kas reisite mööda Eestimaad ka ühistranspordiga?
  • Aivar Kokk
    Neeme Sihv Pakkusin nõudeliini ja nõudepeatuste teenust😎
  • Neeme Sihv
    Aivar Kokk aga võiksite erakonnana muutuda bussiliikluse vastastest selle edendajateks Jõgevaltki raske Peipsi äärde sõita.
  • Aivar Kokk
    Neeme Sihv Isamaa ei ole kunagi olnud ühistranspordi vastane. Küsimus on olnud vaid, kas tasuta ühistransport on jätkusuutlik. Täna on näha, et igal aastal kasvab riigipoolne doteerimine. Meie poolt oli välja pakutud, et pilet maksab 0,5 eurot ja see ei sõltu kui kaugele sa maakonnas soovid sõita.
  • Neeme Sihv
    Aivar Kokk sulaselge vastasus. Olgu vallavalitsuse, ÜTK- vm, isamaalane ei vii ühtegi bussi raudteejaamagi, aastaid. Teadlikult. Viimaste valimiste ajal valimislubadus oli üks aegade koomilisemaid ses valdkonnas.
    Sama koomiline on kpsida 50 senti ainult selleks, et kulusid kasvatada veelgi ehk selleks, et pileteid trükkida. Ausalt, see on ikka katastroofiline tase!
    Ja erakonna koosolekutel tõsimeeli nii arutletegi?
  • Aivar Kokk
    Neeme Sihv Ühistranspordikeskused saavad riigieelarvest sellel aastal 54,2 miljonit eurot toetust bussitranspordile. Mille üle sa kurdad? Isamaa ei ole olnud viimased 9 aastat majandusministrid, kes selliseid otsuseid teevad. Miks siis ühistranspordis buss on tasuta, aga rong ei ole. Rongipilet on vaid osaliselt doteeritud. Mitu kommerts-bussiliini on suletud seoses tasuta ühistranspordi tulemisega? Raha läheb miljonites, aga kas rahvas on liinivõrguga rahul?
  • Neeme Sihv
    Aivar Kokk Sa tõepoolest ei tea, et riigi eesmärkidele ühendada ronge bussidega on vastutegutsevaid ÜTK isamaalastest ametnikke? Ning et ÜTK-de liikmeteks on KOV-id, seega saavad võimul olevad isamaalased teha ÜTK-dele ettepanekuid?
    MITTE ÜHEGI kommertsliini sulgemise ainupõhjuseks pole tasuta liinid. Kes jagab sellist valeinfot? On ainult osaline mõju ja kohatine vilets ametnike tase.
    Ei ole rahul, sest põhjused peituvad juba Partsi aegades ja KOV-ide vilets, sh isamaalaste tase on viletsa liinivõrgu tekitanud.
    Buss ja rong on erinevad, üks põhiliin nagu ka TASULISED kommertsbussid, avalikud liinid aga külapõhised juurdeveoliinid.
    Kes on erakonnas see, kes selliseid teadmisi teile jagab?
  • Aivar Kokk
    Neeme Sihv Mina lõin maavanemana üle 15 aasta tagasi Jõgevamaa Ühistranspordikeskuse. Sellel ajal kui ma olin maavanem kasvas igal aastal erinevate liinuide arv üle 10%. Ka tänaste uute rongide idee algataja olin mina juba 2004. aasta sügisel. Meil Riigikogu fraktsioonis on veel mitmeid, kes sellega otse on tegelenud. Võin sellest pikalt rääkida. Nii lihtne see ongi. Ma tean, et see teema on sul südames, aga mul on küll selline tunne, et selle teema puhul "haugud vale ukse taga". Jõudu ja jaksu sinu tegemistesse!
  • Neeme Sihv
    Aivar Kokk ma tean, et sa püüdsid. Aga sa ei saa aru, kuidas Isamaa manipuleerib. Ja mina tean seda paremini, Isamaa aga ei püüa.

 
Kadriorus sai näha lõpuks Suurt Rohelust. Kevad!
 
 
Mingi kultuurpihlaka omamoodi, aga ikka ilus rohelus.

 
Akna taga aga lõugab kuldnokk.

 
Sel ajal kui mina vaatasin sookurgede rändest filmi, kuulas Armin Regatti. Ja pildistas ja siis pildistas Aivar Leitot.

 
 
haljastajatele infoks - pärn annab rohkem kuumal ajal varju kui pihlakas. Vaade taevasse, ise näete, palju on näha...


 
Ma ei tea, kas kontrolli tellib majaühistu või keegi muu, aga ehk võiks teha korraga täiskontrolli? Suitsuandurid jm? Miks raha raisata?

 
Turult parimaid retroviinereid siit.

 
Üldse paha pole kraam ka selles letis.

 
Need pelmeenid väga erilised!

 
Kuidas kirjutama õppida? Üks võimalus lastel mängida papaga pätti ja politseid, nii et kui papa tuppa jõuab, on rollid paigas.

Hoki MM on ka läbi, ma pole suur fänn kaugeltki, aga väravamomente ikka vaatasin ja dramaatikat palju. Muidugi igati äge, et sommid tiitli said!

 
Arvuti otsustas postitada pildid tagurdpidi järjestuses, aga sest pole midagi. Üks maikuu kõik. Mõned aastad tagasi hakkas keegi muretsema minu ja tegelikult kõigi tervise pärast - sool pidi olema valge surm. Ei jäetud mingit valikut, et inimene ise valib, kas ta ostab soolasemat juustu või magedamat. Nüüdseks paljud juustud, vorstid, singid jm muutunud maitsetuks ja nii ma ajangi aeg-ajalt IGATSUSEST midagi taga. Seekord valisin röstsaia, kus on ka midagi peale õhu, vee ja jahu ning võib öelda, et saia maitset tõesti  rohkem kui tavaliselt. Veidikene. Juustuga aga läksin masendusest juba valima mozarellat, mida ma kunagi pole "ihalenud". Soola küll 1,4%, aga mõnusalt pehme juust ja maitse isegi olemas. Küll maheda maitsega, aga juust.

 
Kevad vindub ja eks ammu igatsetakse sooja. Ma ei taha ei külma ega kuuma vaid naudingi sellist harju keskmist. Praegused päevad küll vahelduvalt vihmased ja kohati sompus, aga ometi ilus õues liikuda.

 
Kui nüüd siis avastatud, et Lilleküla ikka peaks olema ÜHISPEATUS, siis ei ole vaja taga ajada viimast mkui meetrit rongide ja bussi/trollipeatuste vahel. Mis sest, et see tegelikkuses küll väga oluline, kuid vaja on vaadata ka rahalist külge. Kui jalakäimise meetri hind 100 või 10 000 eurot, siis on ikka vahe sees küll. Edela- ja ka idasuuna väljuva suuna perrooni saab teha siia, nii, et lääne saabuvalt suunalt saaks sillakest pidi otse ümber istuda VÄLJUVATELE rongidele. Saabuvate rongide perrooni saab aga teha juba lähemale Endla viaduktile ja sinna loodavatele tunnelitele. Sel juhul küll edela- ja idasuunalt tulles on läänesuuna väljuvale pikem vahemaa, aga pikk oleks see ka tunnelite puhul. 
 


 
Väga tasahilju, aga tallinnas on lõpuks ka sirelid õitsema hakkamas.  Nii õitsevadki vast kauem? 

 
Nii põnev on seista lahkuvale rongile ülekäigul hästi lähedal ja siis julgustükina sülitada rongi pihta!

 
Pääsküla jaama mõlemas kõrikus töö käib. Ehitatakse ka uut jaamaseadmete hoonet ja arvatavasti uus ootepaviljon tuleb selle musta maja otsa?





 
Mulle meeldib vaadata just tipptunnil topeltporgandite saabumist ja väljuvat rahvamassi. Iga kord tuleb meelde kelelgi idee asendada rongid bussidega! Veel ägedam on see idee, et kokkuhoitava raha eest võiks kõigile autod kinkida!

Vaatasin tuleva nädalavahetuse laadakalendrit ja mitmes kohas midagi põnevat! On ka Võrtsjärve Kalalaat tulemas. Kohe mõtlesin sellele, kuidas rongiga Jõgevale jõudes sai hüpatud laadabussile ja selline tänuväärt tegu omavalitsuste poolt on supertegu!
 
 
Mis kell väljuvad Viljandist laadabussid ja kas need alustavad raudteejaamast? Tagasisõiduajad?
Võrtsjärve kala- ja käsitöölaat – 4. juuni 2022 – Jõesuu puhkeala
MESSID.EE
Võrtsjärve kala- ja käsitöölaat – 4. juuni 2022 – Jõesuu puhkeala
Võrtsjärve kala- ja käsitöölaat – 4. juuni 2022 – Jõesuu puhkeala

Selgust ei saanudki, aga tegelikult sai ka tööpäev vist läbi...

Autor
Viljandi raad
Aitäh!



HEAD VAATAMIST!
 
Kuna blogi päises näeb (oktoober) vaid osasid postitusi poolikute pealkirjadega ja oktoobrikuu "uputasin" teiste postituste siia kopeerimisega (VAREM EESTIMAA BLOGI 2 ning 3 ja EESTIMAA LOODUSE BLOGI ning kogemata KUSTUTATUD POSTITUSTE FOTOMATERJAL), siis on vaja ka ülevaadet, mida ikkagi leida. Nii jätkasin veel novemrist 2021 - märtsini 2022

Kui avate 2021 oktoober kuni 2022 märtsikuu lehe, siis IGA KUU VIIMANE POSTITUS ON PEALKIRJAD LINKIDENA! Teie jaoks siin nüüd kerimist muidugi palju, aga see-eest kõik postituste pealkirjad olemas, neile klikates ka neid näete! Ja võin ette öelda, et suur osa tollaseid, aastatest 2012-2016 olnud kitsaskohti on samad ka täna, siis aktuaalsus pole kadunud. Ajalooks muutunud piltide mõjust rääkimata!

Teine variant on arvutiversioonis paremal küljel SILDID. Neid pidi, olgu siis kohanime, erakonna vm otsinguga avanevad postitused, alla kerides VANEMAD POSTITUSED klikates järgmine jne.
Küll aga on tohutult palju neis teemades ilusaid pilte ka Läänemaast ja Haapsalust. Kuidas siis teisiti - Eesti ilusaim linn ja Romantikapealinn! Aga ka kõikajlt mujalt ja kõigest muust postitusi.

Südamest vabandused ja kohtumiseni!

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar