pühapäev, 6. märts 2022

Rakverest bussiga läbi kõrbe. Mai 2021.

 

Pühapäev, 23. mai 2021

Rakverest tagasi bussiga läbi kõrbe.

 

 
Kai Rimmel (EKRE) kirjutas hiljuti Lääne Elus, kuidas "nende teenäitamine ehk kiire 4-realiste valmisehitamine oleks Eesti õitseng"! Selline lühinägelikkus oleks muidu naljakas, kui selle taga poleks nii tohutud loodusvarad kui palju muud. 
 
 
Haljala Tee bussipeatuses saab imehästi aimu, kui ebamugav on see Haljala inimeste jaoks ja sama on see olenemata kohast. Ausalt öeldes ei kujutagi ette, kas Haljalast keegi üldse mingit teed pidi jala siia tuleb?
 
4-realised oma üüratule materjalide raiskamisele lisaks lõhuvad kõik: looduse, põllumeeste sõidud ja inimeste jalgsiliikumised, ettevõtluse ja loomulikult ka bussitranspordi. Pole vist väiksemat kohta, mille ühistransporti need teed poleks halvendanud. Mingist õitsengust siin rääkida on lihtsalt kohatu ja mida rohkem EKRE sellist suhtumist propageerib, seda vähem ta toetajaid leiab.

 
 
Päris kõrbega siin muidugi tegu pole, pigem viitasin kõrbena asustuse puudumisele nende teede kõrval. Värve aga oli, rapsi õitsemise aeg toob alati vaatepilti ilusa kollase.


 
Kuskil oli taas mõnusat alleed näha, küll aga ei näinud eriti kergteid. 4-realistesse maetakse hiigelrahad kuid heade kergteede jaoks enam ei jätku.


 
Kadrinast (ekspressi puhul Tapalt läbi Kadrina) võiks küll rongide ajal olla bussid Viitna kaudu Võsule ja Käsmu. Vaevalt küll, et Tallinn - Võsu busside puhul iga kell reisijaid teelt lisandub, enamus vast ikka Tallinnast. Ning et sinna minna, ongi hea kui valikuid on päeva sees rohkem, sest nii saab ÜT sõita ühel päeval mitu kohta läbi.





 
Omamoodi hea näide reisijatest hoolimisel on ka siinne ootekoda. populaarne koht, ka matkajaid palju, aga koht pole siin mitte selline, kus saaks ka ilma eest varju minna! Aga eks selline ole ametnike suhtumine pea kõikjal.


 
Sellised teed on aga muidugi head selleks, et saaks harrastada rahvussporti - möödasõite! Alles oli kuskil uudis, et juhte meil häirivad just aegalsemad liikujad. Närvid läbi? 

Ma mõistaks küll seda, kui ükskõik kus jäetakse praegune maantee 90 km/h alles ühe suuna jaoks ja ehitataks 1 või 2 rada uuena JUURDE, kuid mingil tingimusel ei tohi lubada 100% uut teed ehitada. Me ei jõua seda üleval pidada tulevikus ja see raha tuleb kõige muu vajaliku arvelt. Neile, kes aru ai saa- ARVELT tähendab seda, et neid asju ei tule! Jäävad ära!


 
Kas kõik ja alati võidavad 4-realisest?




 
Siin ka vaid võideti sellest maanteest?






 
Linna sees bussil vaid 2 peatust. On see ikka hea?

























 
Trammi tagaotsast kostis kahehäälselt"Auh-auh ja siis malbe häälega Jebaaat" ja nii aina uuesti. Telefonihelin? Kui see kadus, ilmus inimene, kes vene keeles teavitas kõigile, et tema sugulased teevad maailmaklassi lennukeid kõikidele maailma presidentidele ja igal pool öeldakse, et siinsed inimesed on kõik hullud...
Et siis jah.....

 
Kus aga turu värvas peaks kaubaautod peatuma? Siin või hoopis alloleval pildil näha oleva märgi taga?

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar