esmaspäev, 7. märts 2022

In Memoriam - Arvo Tarmula, aga tervitused Rohuküla raudtee trassile! Aug 2021.

 

Pühapäev, 15. august 2021

In Memoriam - Arvo Tarmula

 

 
Foto: Tiiu Kammiste
 
On lahkunud tuline Haapsalu raudtee sõber! Arvo Tarmula oli alati abivalmis ja temaga kohtuda oli puhas rõõm! Tundsin teda küll veidi vähem kui 10 aastat, aga ta oli minu jaoks justkui üks Haapsalu sümbolitest! Tänane päev on kurbust täis!

***************************************

Reede, 20. august 2021

Tervitused Rohuküla raudtee trassile!

 

 
Siiani sõitsin Turba rongiga. Kaugemale ju nagunii ei saa. Eile postitasin sellekohase uudise juurde oma mõtted.
 
Võiks ju arvata, et tegu rõõmustava uudisega, aga tegelikult olin pigem ääretult kurb! Autokesksed valitsused ei saa oma tööga hakkama! Läänemaa grupis leiab elavat vastukaja ja ometi on neid, kes laiskust ja venitamist õigustavad.
 
 
Miks krt venitatakse lubaduse täitmisega? Pole mingit põhjust, miks Eestile ühte kõige vajalikumat asja ei saaks kiiremini valmis, tuleval aastal Ristini ja 2023 Rohukülani!
Te ei soovi prioriteete mõistlikult paika panna ja Keskerakonnaga jätkate demagoogiaga? Ilma tegudeta ei loe Teie lubadused mitte üheski asjas usutavana ja võib arvata, et väga paljude jamade tõttu jääte ilma ka väga paljudest häältest!
Neeme Sihv
Autor
Jaanus Karilaid, milles on probleem? Kui Keskerakond ei saa kuidagi millegagi hakkama, siis on aeg ehk areenilt taanduda? Nii lihtsat tööd tehakse 10 aastat?


Risto Koch
Neeme Sihv neil on vaja karoonapasse printida. Tähtsad asjad kõigepealt.

Märt Randoja
Sellise positiivse agendaga nagu Haapsalu raudtee ei saa ju kiirustada vaid tuleb noppida profiitiu nii kaua kuni võimali, ikkagi teevad justkui.....Muud positiivset ju ei paista kusagilt. Maailmas tuntud praktika on teadlik venitamine otsustajate poolt, ennegi kohanud.



Madris Metsakuiv
Kõige vajalikumad asja? See on küll nüüd hea nali. Minu arust poleks seda üldse vaja. Eestil palju suuremaid probleeme kui üks tühine raudtee.

Sander Liitmäe
Madris Metsakuiv mine häbene nüüd nurgas veidi😀😀

Neeme Sihv
Autor
Eks aruga ole lood erinevad. Sama hästi võiks täna minna Kohilasse, Aegviitu, või mujale ja öelda, et pole vaja. Teadagi, kuidas reageeritakse, ikka sõrm oimukohale!
Nii on paraku lood vajadusega.

Alari Susi
Madris Metsakuiv See, et sul vaja pole, ei tähenda, et kellegil vaja pole. Piinlik lugeda selliseid läänlasi. 🤔

Madris Metsakuiv
Sander Liitmäe mis mul häbeneda. Näha ju mis eesti riigis toimub. Usun et tead seda isegi.

Madris Metsakuiv
Alari Susi olen seda kuskil õelnud et mul seda vaja pole,ei ole seda kuskil maininud. Muidugi võiks rongiga tallinnas käija aga see pole nagu nii tähtis asi kui siis mõned muud probleemid.

Alari Susi
Madris Metsakuiv Eesti, mitte eesti! Normaalne raudtee tasuvuse teadur peaks seda ometi teadma!!

Madris Metsakuiv
Alari Susi ma pole tähenorija,nii et väga ei huvita.

Märt Randoja
Madris Metsakuiv et siis,... mida sa silmas pead? Kui on üks asi mida tõesti oleks vaja teha aga panustatakse kõiksugu sita peale...

Märt Randoja
Madris Metsakuiv mis probleemid oleksid tähtsamad kui pakkuda läänlastele v'imalus mujal tööl käia kui siinsed juhtoinad vastava elukorraldusega hakkama ei saa. neljarealised???

Märt Randoja
loomulikult, vähmuste SA'de rahastamine, palkade upitamine ja pagulased.

Elikar Mustonen
Tallinn Tartu Riia Eesti Ekspress pruuli ruunal ootame millal salongivagunid ilmuvad resto ja rattavagunid

Lemmi Kann
Administraator
juba eelmisel aastal räägiti valmimisaastast 2026:


Neeme Sihv
Autor
Lemmi, räägiti küll, kuid täpsemalt räägiti, et Ristini 2023, Haapsaluni 2024 ja Rohukülani 2026. Ja tegelikult polegi vahet, tegelikkuses oleks Aas jt oma palga eest pidanud selle juba tänaseks valmis ehitama. S... töö eest palka palju maksta ei tohiks!

Lemmi Kann
Administraator
ma usun, et kui te küsite näiteks Rein Riisalu käest, kes ei ole valitsuse palgal, siis ta selgitab teile, miks ei ole reaalne seda raudteed kuni Rohukülani 2023. aastaks valmis saada.

Neeme Sihv
Autor
Lemmi Kann mulle pole vaja seda selgitada, sest tean väga hästi, et ON reaalne.
Sama pikk lõik ehitati Türilt Viljandisse ühe aastaga. Vaid ilma kontaktvõrguta. Mitte mingeid takistusi selleks pole olnud, puudus vaid tahtmine ja asjad on venima jäänud. Õigemini jäetud.
Tuleva aasta agusest oleks aega 2 aastat ja see on täiesti piisav.

Lemmi Kann
Administraator
Neeme Sihv kontaktvõrguga ja kontaktvõrguta on ikka väga suur vahe. lisage siia juurde veel viadukti ehitus.

Neeme Sihv
Autor
Lemmi Kann pole see miski suur vahe. Kuigi 1 aasta ja 2 aastat on ka vahe. Vähe sellest, alustada saanuks tänavu või isegi eelmisel aastal.
S.t. et venitatud on sellega juba pikka aega.

Märt Randoja
Lemmi Kann miks küsida? Loll kes vabandust ei leia

Lemmi Kann
Administraator
Märt Randoja sest minu esimene eelistus on alati kuulata eksperte, kes on reaalsete olude ja asjade käiguga kursis.
aga kedagi lolliks nimetada on muidugi alati imelihtne.

Neeme Sihv
Autor
Siis küsi ta käest, kas seda raudteed saab 4 aastaga ehitada valmis. Ta teab, et saab, kaks korda saaks.

Neeme Sihv
Autor
Viadukti järgi puudub muide vajadus.

  • Neeme Sihv
    Autor
    Lemmi Kann viadukti (ääretult loodusvarade mahukas) järgi vajadus ei tule elust vaid bürokraatide paikapandud nõuetest liiklussagedust lähtuvalt. See on aga pigem näide teoorias ohutusega tegeleda, kui reaalsest vajadusest. Ülesõidu kinniolek paar minuti ei ole mitte mingisugune probleem.
    Igasugused mõttetud viaduktid ei sobi rohepöördega ju, eks?
    Selle asemel peaks mõtlema ulukitarale Ellamaa - Risti lõigul, aga ka loomade tapmine ei pane mõtlema ei valda, ega ministeeriume

Vahel on muidugi neid, kes midagi õhku viskavad ja siis enam ei vasta! Miks? Olulised küsimused ju?

Anneli Niinemets
Tõepoolest on raudtee vajalikkus küsitav. Pannakse suured rahad hakkama ja sõidab pärast käputäie inimesi. Jälle 1 loosunglik projekt. Peatusi ta väiksemates kohtades ei tee, nii et milleks. Autostumist ei peata rongiliiklus. Turistidele, ja milleks seda lärmakat ja tüütut rahvamassi igale poole segama vaja.

Neeme Sihv
Autor
Anneli Niinemets millistes väiksemates kohtades ei peatu?
Mil moel autost rongi tulev reisija ei jäta autot maha?
Kas mõni tuhat sõitjat päevas on käputäis?

Alari Susi
Anneli Niinemets Miks te Selgeltnägijate tuleproovi ei lähe? Ilmselgelt olete te selgeltnägija. Ehk oskate te ütelda, millal ma miljardäriks saan? Miljonär on juba väsitav olla..

Rein Ojala
Üks õige mees, kui annab lubaduse, siis ka täidab,nii et tehke järeldus valimis päeval, penskarite poolt saab kindlasti omad vitsad, lubati ju erakorralist pensioni tôusu ja aidata vanurid vaesusest välja.


Madis Lints
Anneli Niinemets Mudugi et raudtee on vajalik....Sinujaoks võibolla pole,aga väga-väga suur hulk inimesi ootab seda ammu juba

Muuga Tonis
Neeme Sihv mõni tuhat päevas😂
Tuleme maa peale tagasi, hea et sada päeva jooksul tuleb neid inimesi kokku kes otse Haapsalust Tlna minemas on rongiga.

Neeme Sihv
Autor
Muuga Tonis vaata, rong ei peatu vaid Tallinnas ja Haapsalus. Kuid isegi nende kahe koha vahel sõidaks päevas SADU inimesi.
Seda kõike muidugi eeldusel, et ronge on piisavalt. Kunagi Elron pakkus välja 6 rongi päevas, tegelikult vaja üle 2 korra rohkem.

Neeme Sihv
Autor
Anneli Niinemets küsin aga uuesti, millistes väiksemates kohtades rongid ei peatu?
Kas mõni tuhat on käputäis?
Kas auto asemel rngi tulemine ei vähenda autostumist?

Indreko Anni
Anneli rong see sõitis tsuh tsuh tsuh… 😃

Heidi Kärdi
Neeme Sihv Metsapeatus nt.

Taivo Šitov
Anneli Niinemets ära inise see on äge

Muuga Tonis
12 rongi päevas😃 
Vaata veel

Neeme Sihv
Autor
Muuga Tonis tasuvusanalüüs muide oli vigane. Piisavalt polnud asjatundjaid ning nii jäid näiteks üritustest osavõtjate arvu üldse välja jpm.
Kogu taasiseseisvumise järgne areng on näidanud ühte - põhivõrgustiku aluseks on 4 rongi (bussi mujal mis iganes), mis saabuvad keskusesse enne kl 8, 9, 10 ja 11. Ning väljuvad sealt peale kl 16, 17, 18 ja 19. Paraku on meie tööturg ehk tööajad nii laiali, et vaja on ka ronge peale kl 20 ja 22. Piisav tõestus on edelasuund.
Tartuga otse võrrelda ei saa, vahemaa pea kahekordselt erinev, kuid siiski, sarnaselt sealsele on siingi vaja mõnda ekspressi. Mõned aastad tagasi rääkis Elron 6 rongist, mis on asjatundmatuse tipp! Täna ei suuda nad ka Turbani kahte olulisel ajal rongi kuidagi pikendada ja kohe langeb ära arvestatav protsent sõitjaid, sest keegi ei taha tööle minna tund varem vm. Küsimus pole seal reisijate arvus vaid %, sest see näitab mõjusid.
Rohuküla - Tallinn sõiduplaan.
EESTIMAABLOGI3.BLOGSPOT.COM
Rohuküla - Tallinn sõiduplaan.
Rohuküla - Tallinn sõiduplaan.

Neeme Sihv
Autor
Heidi Kärdi see on paraku marginaalne, nagu ka Jaakna. Sõitjaid polnudki seal peale üksikute seeneliste ka 30 aastat tagasi. Kahjuks kohalike võimude abil jääb välja aga Nigula, kuigi see otseim suund Noarootsi, see aga tähendab suuremat autodega tule… 
Vaata veel

  • Neeme Sihv
    Autor
    Muuga Tonis ühe olulise märkuse unustasin lisamata. ka edela- ja idasuunal on näha, et tipptundidel korra tunnis rongidest ei piisa, see ei kutsu inimesi autodest ära. Haapsalu on siiski nii kaugel, et veel saame mängida aegadega ja loota. Inimesed hindavad oma aega ja nt kolmveerand tundi hommikul ja teist õhtul ei ole nende jaoks hea aeg, mida kaotada.
    Ja et vaja on ka tõelisi ekspresse, tunnise sõiduajaga, on blogiplaanis lausa 14 rongi.

Ja on neid, kes juba pikki aastaid aina ootavad ja ootavad, aga valmis on vaid jupp. Piltlikult võib öelda, et üle 10 aasta tagasi, kui alustasin rongiliikluse vajalikkuse mõttekust uurima ning see üpris kiiresti selgeks sai, on tehtu 6,4 km tänaseks. Kui palju meil selle ajaga 4-realisi maanteid tehtud on?

Tanja Žemtšužina

See on nii pikk aeg et ma ei jõuagi ära oodata peaks ikka kiiremini!


  • Mati Ojasild
    Räiged pidurid ikka, eks eestis on ju tavaks, et kõigepealt pumpame endil rahataskud täis eurorahadest ja siis vaatame kui kaua me seda väikest lõiku ehitame, ise pakun et lõplik valmidus on mingi 2030 alles kui siiski, kuna see riik nii hapu ja valitsus pidevalt vahetub, ennem kui kõigil kõht täis saab siis mine tea kuna see valmis saab😄🤔🤔🤔

Tõnu Parbus
Kuulge, rahunege maha nüüd palun. Raudtee ehitus ei ole mingi värava, aia või maja ehitus. Ja selle maksumus ei ole mingi 3,50. Ilma Jaanus Karilaid i, Jüri Ratase ja Keskerakonna toetuseta ei näeks seda raudteed ka 2036 aastal...


Neeme Sihv
Autor
Toetus on üks asi ja see on tõesti väärt asi!
Kuid ei maksa hämada, raudtee võimalikud ehitamise ajad on teada, seega, kui juba enam-vähem kindel oli paar aastat tagasi, siis jõudnuks väga lopelt ehitada? Kes keelab juba praegu tammi ette valmistada? Keeruline töö? Turbasse jõudes kohe jätkanuks?
Ning kui Rail Balticule vm suuri rahasid ei raisataks, oleks ka rahadega lihtsam. Ja meil on raha, oluline, et seda osataks säästlikult ja otstarbekalt kasutada!
Ainuüksi Tartu maantee ehitus normaalses mahus võimaldaks sealt POOL raha kokku hoida, kui mitte rohkem.
Jätta olemasolev maantee ühe suuna jaoks ja ehitada uuena vaid teine suund - see on rohepööre! Mitte üüratu loodusvarade kulutamine

Kulla Gold Elm
Tõnu Parbus Rikkad mehed need Jaanus ja Jüri 😂

Atma Kaljo
Hiinas ehitatake sildu ja raudeid jooksval lindil, kas meil ei saa seda teha???


Neeme Sihv
Autor
Türi-Võhma uus raudtee tehti sisuliselt põlve otsas ja ei kulunud aastatki. Siin maht küll mõnevõrra teine, aga nii nagu Turbani, saab seda teha normaalse tehnikaga.

  • Aita Mölder
    Kallid kaasmaalased. Rahu ja rõõmustage ! Meie " Rongi ootajad Haapsalus." "Ta tuleb... me ootasime ja usume , et ta tuleb kindlasti."
  • Urmas Sukles
    Ei maksa vanduda . See, et ollakse täna nii kaugel, et 2026 on reaalsus, on suuresti Ratta valitsuse teene, kes tänu Karilaiu tugevale toimetamisele ja Uusi eelnevale tööle, tegi edasiviivad otsused ! Teades tagamaid ja olles viibinud Eesti Raudteega koosolekutel , saan öelda , et tempo on olnud viimastel aastatel vägagi kiire ja enamat tahta võib , aga reaalsus on teine.

Neeme Sihv
Autor
Veel kord, mingist kiirusest pole juttugi. Ettevalmistustöödki ei suudeta käima lükata. Turba lõigu valmimisest kui palju on möödas?
Tean raudteest, ehitustempost jm piisavalt. Viibimise põhjus on otsustega venitamisest.
Ratase valitsusele saab olla tänulik, et asi käima läks. Kuid mökutada Ristini töödega veel 2 aastat. Vahemaad pole ollagi.

Vendo Jugapuu
Kurb, et taaskord minnakse isiklikuks ning süüdistatakse inimesi, kes reaalselt ning hingega asjaga tegelevad. Kogu lugupidamise juures hea Neeme jt., tunnista(ge), et vastupidiselt mõnele teisele varasemasele lubajale, on Jaanus Karilaid, Jüri Ratas & Co oma lubadusi ka käega katsutavaks ning silmaga nähtavaks teinud (raudtee Turbani). Miks nii sapine oma kaasmõtlejate suunal? Arvestades majanduse hetkeolukorda, siis olgem pigem tänulikud, et Turba tupikuks ei jää. Mis vahet sel on, kas see valmib 1 aasta varem, või hiljem? Oluline on, et valmib!


Anneli Aken
Vendo Jugapuu Mõtlen ka juba aastaid, miks ei ole Neeme Sihv majandus-, taristu-, misiganesparasjaguraudteeministeeriumi nõunik?!...

Volli Traat
Vendo, Eesti riigi majandusel pole kunagi nii hästi läinud kui nüüd. Vaata EP( eesti pank). Kuld kullaks. Aga enne kui raudtee käima ei saa siis Estonia etendusi ei vaata lõpuni keegi Haapsalu elanik ( polegi kunagi vaadanud- versus Tartu). Olgu see ka… 
Vaata veel
Sting - Englishman In New York
YOUTUBE.COM
Sting - Englishman In New York
Sting - Englishman In New York
Lemmi Kann
Administraator
Volli Traat Eesti majandusel ei lähe praegu kindlasti väga hästi.

Neeme Sihv
Autor
Vendo Jugapuu tunnistangi seda ju!
Kuid probleem ON selles, et piltlikult lükati tupik võsast välja asustuse servale. Samal aja öeldi, et "peame analüüsima muutusi Turba näitel".
Tegelikult asi jäigi soiku, selle hea tehtu paistel saab ju peesitada. EI TUNNISTATA seda, et analüüsid ammu enne tehtud ja töö pidanuks jätkuma KATKEMATULT. Mõnikümmend miljonit Ristini polnud raske leida, kui on tõsine tahtmine!
Siin on tegu venitamisega ja kuna ma tean, et 2 aastat on küll ja veel, siis oleksin südametu kui vaikiksin, lugedes juttu 2024 aastast.

Neeme Sihv
Autor
Anneli Aken kunagi soovitati Eesti Raudteele ühele ametikohale. Kõrgem ülemus hõikas appi ja ütles, et tema ei taha hakata nii suurt tööd tegema nagu siis vaja oleks....
Simson surus läbi ühe suure asja, aga needsamad Ratas või mõne teise erakonna tegelased on 20 aastat ise rääkinud ka bussiliikluse muutmisest. Parem integreerumine eri transpordiliikide vahel, P&S, jne. Tegelikult ei ole seda siiani tehtud. Ja põhjus on sama, mis HR puhul. Siiani piisab poliitikule kõvast jutust ja piskust töötegemisest. Ning 10 aastat selgitusi saavad samasuguse reaktsiooni nagu see raudtee teema - eiratakse teemat.
REGIONAALARENG ⟩ Neeme Sihv: bussiühendusi parandaksid radiaal- ja ringliinid
ARVAMUS.POSTIMEES.EE
REGIONAALARENG ⟩ Neeme Sihv: bussiühendusi parandaksid radiaal- ja ringliinid
REGIONAALARENG ⟩ Neeme Sihv: bussiühendusi parandaksid radiaal- ja ringliinid

Neeme Sihv
Autor
Volli Traat just nimelt. Jüri Ratas sõitis autoga mööda Eestimaad ja rääkis kõikjal kuidas ÜT on tähtis jne. Ise rääkis ja kirjutas pidevalt siingi.
Aga EI LIIGU asjad!!! Mul on üle Eesti kõikide piirkondade jaoks lahendused olemas. Paar asjakest tehti isegi ära. Mujal vaikus enesekiitmise kõrval. Ka Läänemaal ei reageerita bussijutule grammivõrdki. Mitte ühtegi bussiliini pole kokku pandud!
Muust rääkimata.
Taas Kärdlasse ja tagasisõit.
EESTIMAABLOGI3.BLOGSPOT.COM
Taas Kärdlasse ja tagasisõit.
Taas Kärdlasse ja tagasisõit.

    • Neeme Sihv
      Autor
      Vendo Jugapuu olen ALATI olnud objektiivne ja pole ka oma tööd teinud venitades. Nii et olgu kriitika kuitahes karm, peaasi, et see on objektiivne ja tõene!
Ülla Paras
Halloo, numbrid muutusid kui peaministriks sai KK ja rahandusministriks KPR. Lp teemaalgataja võiks pisut avarama pilguga protsesse jälgida ja tänulik olla nendegi numbrite eest. Pole märganud, et reformierakonda Haapsalu-Rohuküla raudtee huvitaks väga. Aga loodan, et eksin.


Lemmi Kann
Administraator
Ülla Paras uus valitsus pidi hakkama alustuseks tegelema eelarvuaukude lappimisega. ka sellega tuleb arvestada. huvi üksinda ei ehita raudteed, muidu oleks see juba ammu valmis.

Neeme Sihv
Autor
Ülla Paras ei huvitagi. Kuid Turbavalmimisel oli jutt pea sama, siis oli eelmine valitsus.
Pisku eest saab olla tänulik pisku aega. Ja tegu pole minuga, vaid Eesti inimestega. Sisuliselt neljandikuga

Neeme Sihv
Autor
Lemmi Kann asi sai alguse juba eelmisest valitsusest, uue jutt lappimisest on paras bluff!
Maanteede ehitamisel polnud ainult huvi, ehitatigi. Kulukamat ja loodusvaenulikumat asja rohkem kui loodussäästlikku?
Ehk ongi Keskerakonna käed täna seotud RE vastuseisu tõttu rohkem, kuid otsuseid saanuks teha eelmises valitsuses.
Kui oleks tahetud, oleks tänaseks vähemalt trassi ettevalmistustööd käinud - tehnika, kruus jm peale! SEE nõudnuks vaid mõned miljonid ja täna või homme (2022) saanuks vabalt alustada Risti lõigu ehitust.

Lemmi Kann
Administraator
Neeme Sihv olge hea, vaadake ka eelmise valitsuse ajal alustatud projekteerimis- ja ehitushangete tähtaegu. jube lihtne on niimoodi lahmida.

  • Neeme Sihv
    Autor
    Lemmi Kann veel kord, süvenege teemasse rohkem ja ärge siiski ise lahmige. Elu ei koosne vaid hangetes ning nendegi tähtajad on inimeste võimuses.
    Jutt on sellest, et üle-eelmised valitsused RE juhtimisel ei teinud üldse midagi, Läänemaa jaoks suurima töö tegi sisuliselt omal algatusel ära Merle Mäesalu, RE juhitav maavalitsus Harjumaal sama ei teinud. Kuid Ratase valitsuse tulekuga olid teed valla ja siin on igasugune viivitamine vaid nende enda süü. Juba ENNE võimule tulekut oli optimistlikum lubadus Savisaarelt - raudtee valmis 2018. Kui julgeti juba siis LUBADA, tähendas see, et võimu juurde saades alustatakse lubaduse täitmist! Poolt olid ka EKRE ja osa Isamaast. Ja ometi aastaid möödas ja valmis ainult üks jupp! Muus osas ei ole ühtegi töömeest trassil näha.
    Ja veel kord, keegi ei keelanud hange ettevalmistuseks vähemalt kiiresti teha - tammi ettevalmistamine ja pinnasevedu. Selliste asjade jaoks ei lähe aastaid aega ju!? Näed, mõnel pool võetakse "mets" maha õige kiiresti!
Enrik Visla
Ütleme nii, et on põhjust pettunud olla, aga ega poriloopimine päästa...https://pealinn.ee/.../aas-raudtee-voib-jouda-ristini.../
Aas: raudtee võib jõuda Ristini 2022. aasta lõpuks – Pealinn.ee
PEALINN.EE
Aas: raudtee võib jõuda Ristini 2022. aasta lõpuks – Pealinn.ee
Aas: raudtee võib jõuda Ristini 2022. aasta lõpuks – Pealinn.ee


Neeme Sihv
Autor
Poriloopimist ei olegi! On konkreetsed etteheited, põhjendatud. Aas jt ei tohiks ennast tunda mugavusstsoonis.
Muide, Aas on lubanud sedagi, et peagi võiks kõik saada õiguse tasuta sõiduks Tallinnas. Jälle lubadus vaid enne valimisi?
Taavi Aas: ehk aastal 2020 võivad kõik Tallinna ühistranspordis tasuta sõita
POSTIMEES.EE
Taavi Aas: ehk aastal 2020 võivad kõik Tallinna ühistranspordis tasuta sõita
Taavi Aas: ehk aastal 2020 võivad kõik Tallinna ühistranspordis tasuta sõita
  • Neeme Sihv
    Autor
    Ja huvitav, et seekord siinse teema juures pole ühtegi kommenteerijat, kes pori loobiks. Üpris asjalik vaidlus.

Kuigi väga asjalik siiski see kõik pole, sest mitte keegi ei taha tunnistada, et kui ka viimased viis aastat aluseks võtta, siis selle aja jooksul on tehtud ümbes 3 meetrit raudteed iga päev ehk et tehtud on häbematult vähe!

Ennast kiita võivad võivad vaid need, kes tegutsevad. Valimistel näeme!

**********

Jube raiskamine! Saaks ju MÕISTLIKUS suuruses ja kordi odavamalt?
Eesti territooriumil on raudtee maksumus 2018. aastal täpsustatud Rail Balticu Eesti osa eelprojekti järgi ligikaudu 1,59 miljardit eurot.


********

Äsja oli Haapsalu 2024???
Kas on vahe see, Ristini või Haapsaluni selleks ajaks?
Jaanus Karilaid ju lubas ja ega ometi ilma Aasa ja Ratase teadmata? Loogiline, absoluutselt loogiline lubadus veel tänagi, kui kohe vähemalt võsa mahavõtmisega alustataks. Enne valimisi!
https://online.le.ee/2020/09/09/raudtee-jouab-haapsallu-aastal-2024-rohukulla-2026/

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar