kolmapäev, 9. veebruar 2022

Kas Elron on süüdi või ei ole?

 

 
Igavene küsimus!
 
 
Marina Kask
Ja mitte sõnagi sellest mis toimus eile õhtul.ühtegi vabandust või kommentaari.Enam ei julgegi rongiga sõita
4
  • Merit Kuldsepp
    Marina Kask see oli eesti raudtee rike, milles elron süüdi on?
    • Külli Roop
      Merit Kuldsepp ,reedel ei osanud klienditeenindaja isegi vastata kus rong seisab ja millal taristurike kõrvaldatakse sest liinioperaator ei vasta telefonile.lubati uurida ja ruttu tagasi helistada aga kõnet pole tänaseni tulnud.Eile jälle taristurike,arupärimisele vastati, et reis on asendatud bussiga mis läheb otse tartu-tallinn aga mis teistes peatustes ootavad inimesed siis tegema peaksid?
      1
    • Kätlin Kolk
      Külli Roop Need inim kes on tellinud enda e-mailile teavitused muutustest/hilinemistest, need ka teadsid, et buss läheb otse Tln, kuid 1h hilinev rong teeb kõik ettenähtud peatused. Et kohale jõuavad ka teised, kuid yyratu hilinemisega.
      2
    • Jane Alexandra
      Külli Roop Nonii, Elron ei ole selles süüdi, millal see ükskord kohale jõuab? 🤦‍♀️
  • Marina Kask
    Süüdi on selles et mingisugust infot polnud mitte kuskil millal rongid liikuma hakkavad ja kas üldse liikuma hakkavad.Mitte keegi ei teadnud mitte midagi.
    2
  • Autor
    Elron
    Marina Kask Eile õhtul oli taristurike Kaareperes (pöörang ei läinud ringi), hiljem seisis rong ka Pedjas. Need seisakud tekitasid ahelhilinemised ja mitu rongi hilines väga palju.
    Taristu kuulub aga Eesti Raudteele ja meie ei saa kahjuks siin kontrollida ajaliselt ega muul moel, kaua seisak kestab. Info, mis meie saame Eesti Raudteelt, läheb alati ka kohe meie kodulehele, samuti kõik hilinemisteated, mis seal eile ka olid. Edastame alati reisijatele kohe kogu info, mis meil on, aga tihti ei ole meil ka kohe teadmist, kui kaua seisakud kesta võivad. Meil on väga kahju, et reisijatele ebameeldivusi tekkis ja vabandame selle eest. Piletite raha saab tagasi meie kodulehel tagastamise avalduse vormi täites.
 
On ja ei ole ka! Taristu on tõepoolest Eesti Raudtee (suurem osa liiklusest, lääne-, ida- ja kagusuund) või Edelaraudtee oma. Küll aga on need ühed ja samad mured ehk INFOPUUDUS Elroni süü. Raudteel on tõepoolest nii, et mittetöötavad pöörangud, avariid jm on sellist laadi, mis enamasti ei anna mingitki aimu, kui kaua liiklusseisak toimub. Ei tea, millal politsei lõpetab, ei tea, millal jõuab kohale lumekoristusbrigaad ja isegi siis, kui see kohal, ei tea, kaua võtab aega pöörangu puhastamine lumest jne.

Ka peatustes oleva info koha pealt on süüdlasi palju. Transpordiamet, kes tellinud ekraanid (osades peatustes), mis ei sobi, sest nende kaudu ei saa operatiivselt infot edastada. Eesti Raudtee, kes mitte üheski suuremas jaamaski ei pole näidanud üles tahtmist infot kasvõi valjuhääldite kaudu edastada. Elron, keda ei huvita mitte miski peale rongi, s.t. reisijad, perroonid, info.

Ja siit tulenevalt polegi midagi imestada! Elroni algusest peale olen öelnud, et suurim edasiminek toimuks siis, kui INFOTELEFON asuks Eesti Raudtee dispetsheriga ühes majas, sisuliselt ühes ruumis. Samas peaks olema muidugi ka need, kes toimetavad asendusbussidega ja kes opereerivad infoekraanidele (mida pole tänini) info edastamisega igal ajahetkel. Siis vähemalt telefonile vastaja oleks kursis sellega, mis toimub ja millised muutused on käimas. Paraku asub Elroni infotelefoni töötaja kurat teab kus ja kuna igasugune eriolukord nõuab palju helistamisi, jääb infotöötaja viimaseks, kes mingit infot saab. Ja nagu tuntud telefonimängus ikka, jõuab temani arvatavasti ka info, mida edastavad mitteraudteelased ehk et kes ka ise ei tea täpselt, mida räägivad, siis reisijani jõuabki üleüldine sisutühi möla!

Mainin veel vaid ühte nüanssi. Oletame, et üks rong asendatakse vahepeal täielikult bussidega ja järgmine teeb kõik peatused, et igas peatuses saaks inimesed rongi ja välja. Selle jaoks koostatakse operatiivselt ka sõiduplaan, kus peatuste ajad paika saavad. Seegi info oleks võimalik kuvada peatustes olevatel ekraanidel ja poleks vahet, kas reisijad hoopis koju läinud vms. Vähemalt info liiguks!


 
Muidugi pole ka ekraan 100% töökindel ja ega neid ka kiiresti paranata. Kuid siiski, oleks suureks abiks, eriti siis, kui need ekraanid võimaldaks ka infot edastada. Kahjuks aga jätkuvalt kõik asjaosalised selles suhtes topivad tropid kõrva. Elron ka muidugi. 

 
Kas aga pealinna visiitkaart ehk Balti jaama ootesaal ongi siin j asiin jagavad ka Elroni töötajad operatiivselt infot? Kõik tehakse ju reisijate heaks, eks ole? 

***********************************


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar