Saturday, July 27, 2013
Peatuste ootetingimused.
http://www.keskkonnatehnika.ee/arhiiv/2003/6_2003/ootekojad.htm
Üks kommentaar selle kohta. Mida rohkem on peatusel otstarbeid, seda väiksem on vandaalitsemine. Sest on rohkem kontrolli. Olgu selleks siis matkajatele mõeldud katusealused pinkide-laudadega, väike müügikoht, parkla, pakendikonteinerid, pumpkaev, kiosk, vpm.
Muidugi ei pea olema tegemist pumpkaevuga. Teised küll ehk kallimad,
kuid samas kindlasti omanäolisemad ja näitavad väga hästi KOV-i
suhtumist oma külastajatesse.
Äärmiselt meeldiv ja samas ka oluline oleks ootekodade, pinkide jm
sidumine haljastusega. Eriti muidugi palaval suvel,kuid ka visuaalsest
kaunidusest.
Tõstamaa kant.
Eestimaal ringi liikudes võib alati öelda, et vaja on rohkem
silmarõõme! Selline ehitis täidab lisaks ju puhkekoha kõrval ka teatud
määral ootekoja otstarvet.
Küll olnuks tore, kui riik reisijate eest nii hoolitsenuks. Ikka tuuakse
eeskujuks Euroopat, kus katusega perroonid suht tavaline vaatepilt.
Meil kahjuks räägitakse,kuid tegudeni ei jõuta...
Ootekodade, kioskite, katusealust jm jaoks on valikuid palju. Mida pakub
näiteks Almar Puit? Muide, firmad võiks vabalt pakkuda omalt poolt
lahendusi mõne konkreetse peatuskoha jaoks ja need välja ehitada. Koos
oma firma reklaamiga.
Vaevalt,et valge laeva ootuses arvati, et asjad tulevad iseenesest. Ja usun siiani, et asjade eest seisvad ametnikud käivad kemmergus. Miks siis reisijad ei peaks?
Elbiku, Läänemaa.
Kemmerg Risti jaamas. Pole rongi, pole kasutajaid...
Pargi ja Sõida süsteem pole paha. Selle jaoks on vaja ka parklaid. Kasvõi selleks, et eit saaks taadile vastu tulla...
Ambla bussipeatus. Fotod: Kaja R.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar