laupäev, 23. oktoober 2021

Mis meist saab, jalgrattamatkajad? Juuni 2013

 

Tuesday, June 4, 2013

Mis meist saab, jalgrattamatkajad?


Mis siis ikkagi saab??? Absoluutne vaikus sellel teemal, ometi võiks ju ajakirjanikud ennast siniseks kõmutada! Uutes ronides on kuni 10 kohta ratastele ja tegelikult umbes sinnakanti on ruumi neile ka vanades rongides. Nii keskmiselt võttes. Kuid väga suur erinevus on sellest, et praegustes rongides mahutad rattad hädakorral pinkidele, nende vahele või vahekäiku, kuidagi liikuma pääseb ikka! Uutes rongides aga tuleb tohutu probleem....

Kas tegelikult keegi, kes otsustas selliste rongide kasuks ja tõenäoliselt ratturitele üldse ei mõelnud, oskaks vastata? Ei ole mõtet muidugi rääkida eriti tihedast rongiliiklusest jne. See oleks lapsik vastus. Ei hakka ju pool matkagruppi järgmist rongi ootama!?

Probleem aga äärmiselt tõsine, sest tegelikult on rattamatkad ju äärmiselt populaarsed ja populaarsus aina suureneb! Juba ammu olnuks aeg tunnistada viga ja mõelda asjade muutmisele!

Üks võimalus oleks igale rongile tellida lisavagun (see oleks hea juba mahutavuse mõttes) ja nii saaks ühest vagunist pool kasutada tulevikus nii rataste tarbeks kui muul otstarbel. Nii muutukski pea kõik Stadlerid 4-vaguniliseks, mis oleks päris hea. Nagunii tuleb mahutavusega probleeme igal liinil. Seda enam, et on veel teinegi suur puudus - pole puhvetit! Mingisugune kohviautomaadivalmidus ei ole tõsiseltvõetav. Seega peaks lisavagun olemagi n.ö. mitmefunktsiooniline, istmed eri lahendustega, kas siis kokkukäivad või üldse eemaldatavad jne.

Piltidel üks rong. Mõlemad mootorvagunid rattaid täis ja selline pilt suvel täiesti tavapärane.




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar