Thursday, August 1, 2013
Meteoriga rongilt saartele.
Erafirma sooviks rohkem dotatsiooni, seosed muu ühistranspordiga pole
tema jaoks nii olulised. ka mitte autode arvu vähendamine teedele. Oma
rahakott on oma ihule ikka kõige lähemal...
Vaja oleks aga riiklikku ehk kompleksset lähenemist. Ning väiksemaid ja
kiiremaid laevu. Kui rongiga saaks Rohukülla vähem kui poolteise
tunniga, tiiburiga Heltermaale poole tunniga, samast kohe või hoopiski
Rohukülast (Haapsalust?) otse Kassarile, sealt Saaremaale.... Kümneid
võimalusi! Arutelud aga vist olematud riigi olematu huvi tõttu? Lihtsalt
ei soovita enda kaela veel ühte koormat? Mida vähem tööd, seda
rahulikum elu?
Ja jõuamegi teise, väga üllatava vastuoluni. Me oleme uuringu ja
arengukavad riik! Kuid järsku on üks teema, mille puhul keeldutakse
igasugustest uuringutest! Kes seisab selle taga? Ega ometi bussifirmad
koos Väinamere Liinidega? Nagu seisavad ka bussifirmad Haapsalu raudtee
vastu? Kas KÕIK ongi vaid omakasu eest väljas, inimesed ja keskkond ei
huvita kedagi? Olen kohtunud isegi mõne vana meremehega, kes samuti
leidnud, et tiiburil koos muu transpordiga on sügav mõte. Vähemalt
katsetamist väärt!
Küll ei leia seda MKM ja Juhan-poiss. Sest seal ei tehta vahel tiiburil ja purjekal vahet....
Cutty Sark, omaaegne kiire klipper, mõeldud sõitmiseks (Ida-)Indiasse,
teelaadungi järele. On prikk, barkantiin, fregatt, kaljas, kuunar jpt.
Tiiburit näeb aga üleval pildil ja siin lehel.
http://www.aviewoncities.com/gallery/showpicture.htm?key=kveru0478
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar