pühapäev, 30. september 2012

Piusa > 3500

Piusa liini saanuks käivitada juba mullu. Olnuks juba siis rohkem reisijaid. Põhimõtteliselt 4 kuuga Piusani üle 3500 reisija, kindlasti suurenes reisijate arv ka Koidulani, isegi Petserist tullakse sinna rongi peale. Oleks sealne ühendus bussiga, ehk veelgi rohkem. Oleks käigus ka kiirrongid, ehk veelgi rohkem. Need muidugi oleksid, aga...

http://www.edel.ee/uudised/2/readmore/580/

Arvata võib, et Piusani sõitjaid nii Põlvast, Tartust, Tallinnast kui mujalt. Seega võib arvata, et piletitulu sealt oli tõesti rahuldav. Millest lähtub riik, et oktoobrist "ei tasu" enam sinna sõita? Ehk tõesti, kuid millise analüüsi põhjal selliseid otsuseid tehakse? Kas neist ei võiks natuke avalikumalt rääkida?

Kui enne valitsuse kardetud plahvatust sõitis rongiga sinnakanti kaks inimest, siis nüüd päevas 20-30! Kuidas tundub see vahe? Kusjuures mulle tundub, et Koidulani sõitjaid siin kirjas pole. Kui nii, siis kogu suuna reisijate arv kasvas veelgi rohkem!

Igal juhul soovin ilusaid elamusi ka järgmisel aastal. Eriti hea see kui ka õhtune rong sinnani ja muidugi lõpuks ometi laupäeva õhtul käima pandaks... Kahjuks pole aastaid juba "nõudlust". Vähemalt keegi on nii otsustanud. Ja siiani ei paista see kedagi ka huvitavat! Äkki Savisaarel õigus?

Keksis siin teine DzD, et teised likvideerivad transporti, tema tahaks üle Eesti teha nii nagu Tallinnas...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar