esmaspäev, 23. aprill 2012

JÄLLE HÄDA MÕISTUSE PÄRAST?


Isegi kui siin põhjus tehniline, jääb alati inimliku eksimuse oht! Kui aga tehakse süsteem, kus vastutajaks nõrk inimeseloom ja stressirohke töö? Võib ju rääkida, et mingi süsteem riske täis, kuid kui keegi ei taha kuulda...

Vist Inglismaal oli 8 punasest läbisõitu, rongijuhid rääkisid...kuid see jäi hüüdjaks hääleks kõrbes. Aga peale kokkupõrget ja tulekahju, inimeste hukkumist jne, hakati liigutama. Süsteem oli selline, et foor polnud nähtav, Kokkuhoiu tõttu ei tehtud investeeringuid ning süüdi oli põhimõtteliselt pöörmeseadja. Meil siin riigis pole nõuetele vastavad 80-90 % fooridest, kuid see ei huvita kedagi. Oht on väga lähedal ja sellest eraldab vaid vedurijuhi vastupidavus kõikidele riskifaktoritele. Kui see vastupidavus on olematu, siis...

http://www.postimees.ee/816376/hollandis-sai-rongionnetuses-viga-120-inimest/

Kõik kardavad rääkida, sest olukorra parandamiseks paraneb vaid bürokraatia! Aga ohud tulevad aina lähemale! Kui palju on viimastel aastatel õnnetusi lennukite, rongide jm-ga? See kõik jätkub kuni suhtumine eludesse on selline

Tehnik
22.04.2012 00:04
Rongi suunatuli katki ja kohe nii palju hädalisi. 
Nojah!

Ja meil on veel järjekorrad arstide juurde poole aasta pikkused.... Kui midagi juhtub ja asjalik arst on Soomes....?

 http://www.ohtuleht.ee/473751

Üks inimene püüab aidata. Aga temagi kardab oma elu pärast! Sest stress ajab inimesi hauda...
Köhi pappi, osta leht ja siis saad teada....

Aga iga päev rongijuhid sõidavad teel, kus valgusfoore põhimõtteliselt pole....

seni tegeleb vedurijuht kõrvaliste asjadega....

4 kommentaari:

  1. Hääletajad ka tee peal:D:D:D

    VastaKustuta
  2. Hi-hi-hiii!... See oli vedurijuhi abi, kes püüdis lüpsmist õppima hakata...

    VastaKustuta
  3. Nu öige ka- lüpsmine tuleb selgeks saada-kuidagi peab ju piima saama!! :D:D:D

    VastaKustuta
  4. Ainult, et vist olid pullmullikad...

    VastaKustuta