Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
esmaspäev, 6. veebruar 2012
KITSEKÜLA PEATUSE NIHUTAMINE
Veel üks argument nihutada Kitseküla peatus teiselepoole Pärnu mnt viadukti. Neid argumente on teisigi ja olen neist varemgi kirjutanud. Muide, ka teisel pool viadukti oleks vaja ülekäiku...
http://www.epl.ee/news/majandus/tallinna-vangla-asemele-tuleb-uhke-elurajoon.d?id=63877348
Ja pole vaja tulla rääkima, et sellesse rajooni jaksavad elamist osta vaid rikkurid jne. Ega ainult vaesus ei pane rongiga sõitma, vaid ka mõtlemisoskus!
Ja kui mõtlemisoskus on olemas, siis tasub mõelda, et peagi saab ka Lillekülas istuda Aegviidu suuna rongidele!?
Kus on siis parim asukoht Kitseküla peatusele? Või teha veel üks Ülemiste ja Kitseküla vahele? Uue elurajooni, ja Espaki juurde?
**********************************
Et ohtlikud on nii Lilleküla kui Kitseküla ülekäigud, siis oleks vaja Kitseküla viia teisele poole viadukti, juurdepääsud viaduktini ja keerdtreppidega vms juurdepääs viaduktile. Et aedadega tõkestada kogu juurdepääs raudteele. See oleks odavam, kui tunneli ehitamine. Ja ka Asula tn piirkonnast oleks pääs vaid viadultile. Muidugi peab arvestama, et antud ülekäiku ületatakse ülitihti lapsevankritega ja ratastega. Ratastega võib minna ka ringiga, kui lapsevankrite jaoks oleks vaja mugavat varianti viaduktile pääsuks. Millist?
Pikk kaldtee? Trapid siinidega? Või ikkagi tunnel? Nagunii plaanitakse selliseid ehitada Lilleküla-Tondi lõigule, kus seni ronitakse kõrgest tammist üles, OLE lõhutud plakatist mööda...
Urda, Padula ja Kitseküla ,Aardla ja Kirsi ning Lilleküla-Laagri lõigu platvormide hanked on välja kuulutatud.
VastaKustutahttps://riigihanked.riik.ee/register/hange/129845
Tänud Tiberi!
VastaKustutaJärelikult ei ole veel projektid valmis?
Seega saab vabalt muuta asukohta lähemale inimestele. Mis peaks olema oluline. Kui tahetakse maksimaalset inimese, mitte linnukese jaoks.
Sest antud juhul pole mitte olulisem reisijate arv, vaid nende jalgsiteekonna lühendamine ühistranspordi teiste liikideni, teenindusasutusteni ning elamurajoonideni.
Seega pole mul järjekordset kirja Kitseküla teemal isegi MKM-i ega mujale kirjutada, sellise lahenduseni jõutakse niikuinii!
Ma vähemalt loodan...
Online-intervjuu: Millist reisirongiliiklust plaanib pakkuda SEBE?
KustutaKolmapäeval, 8. veebruaril vastab Logistikauudiste lugejate küsimustele online-intervjuus SEBE juhatuse esimees Kuldar Väärsi.
http://logistikauudised.net/interview/2012/2/6/online-intervjuu-millist-reisirongiliiklust-plaanib-pakkuda-seb
Tänud, Tiberi!
VastaKustutaHetkel näitab, et on viga ja lehekülge pole.
http://logistikauudised.net/interview/2012/2/6/online-intervjuu-millist-reisirongiliiklust-plaanib-pakkuda-sebe
KustutaTänan, Tiberi!
VastaKustutaPaar omapoolset küsimust panin ka.
Endine Elektriraudtee tegelane peaks asja jagama. Aga eks näis, kas vastused ametnikukeeles või sisulised...