teisipäev, 21. veebruar 2012

KEHRA JAAMAHOONE TULEVIK



Ülimalt meeldiv lugeda! Ja teada, et leidub eestvedajaid, kes asja käsile võtavad. Kahju muidugi pisiasjadest. Et näiteks ahju jaamahoones kütma ei hakata. Oleks kindlasti soodsam ja ka hubasem. Ja kui seinte katmiseks kasutada vineeri asemel saelaastplaati - oleks ka päris kena. Kui muidugi lubatud.

Tulevikku silmas pidades peab ka MKM arvestama sellega, et kui läheb peatustesse infotabloode paigaldamiseks, siis sellistes jaamades peaks neid olema kindlasti kaks. Väljas ja ootesaalis. Loodame, et nii ka juhtub.

Aga jõudu ja jaksu Anne Oruaas`ale ning MTÜ-le Kehra Raudteejaam!

http://www.harjuelu.ee/index.php?option=com_content&task=view&id=2707&Itemid=296

2 kommentaari:

  1. Vabariigi Valitsuse korralduse "Transpordi arengukava rakendusplaani 2012-2013 heakskiitmine"
    https://dhs.riigikantselei.ee/avalikteave.nsf/documents/NT00184B46?open

    VastaKustuta
  2. Tänud, Tiberi!

    Päris huvitav. Ja millegagi võib seal täiesti rahule jääda.

    Mina muidugi kõigega nõus ei ole.

    1. Saaremaa püsiühenduse kava tuleks maha matta.
    2. Saarte ja mandrivaheline liiklus kevadest-suveni peaks osaliselt toimuma tiiburitega, koos nmende sõiduplaanide ühildamisega bussidega ja rongidega (viimane tulevikus).
    3. Uued bussid, rongid, tiiburid ja muu tuleb anda loodavale riigi aktsiaseltsile, koos peatuste üleminekuga ühtsele haldamisele. Vaid nii saab mõistlikult raha kulutada.
    4. Peatus.ee on vajalik, vaja on ka elektroonilist infosüsteemi (duubeldatuna peatustes ja ooteruumides) ja ootekodade väljaehitamise kava, eelisjärjekorras raudteel, ühispeatustes ja suuremates bussijaamades.
    5. Piletimüügisüsteemi antud programmi raames pole vaja.
    6. Trammiliikluse puhul tuleb alustada ehitustega ja kaaluda eelkõige Tallinnas sadama ühendamist olemasoleva trammiteega.
    7. Samatasandiliste ristumiste puhul raudteedel tõepoolest vajalikud täiendavad ohutusmeetmed. Tuleb taastada mõned valvuripostid tõkkepuudega ja mõnel ülesõidul kaamerad salvestamaks eeskirju rikkuvate autode numbreid.
    8. Rahvusvahelisi ronge on vaja mingil määral doteerida, kasvõi infratasude kompenseerimise või likvideerimise näol reisirongidele.
    9. Jalgratastega sõitude propageerimiseks tagada turismipiirkondade bussiliikluses ka selliste busside olemasolu, kus on võimalik (ettetellimisega) rattaid kaasa vedada.
    10. Ja veel üht-teist, millest ma eespool olen kirjutanud.

    VastaKustuta