pühapäev, 8. jaanuar 2012

TEEÄÄRSED PARKLAD

http://www.postimees.ee/695274/kehtiva-korra-jargi-peavad-maantee-aares-olema-tualetid/

Loomulikult peab seal olema tualett. Muidugi, kas just see teisaldatav plastmassjurakas, parem juba puidust ehtne kemmerg!

Jah, lagastamine ja lõhkumine on meil ikka tavaline. Ei ole me osanud piisavalt mõistust mõnele anda...

Eks puhkekohad peaks oleema ka tihedamini kui 20-50 km. Normaalne oleks 10, erandjuhul 20 km. Ja lisaks kemmergule vajalik ka pakendikonteiner. Seda võib võimalusel püüda sättida mõne külatee ristmikule, siis oleks ta samas ka tolle küla jaoks olemas. Taqnklad vks on muidugi head asjad, aga sellele ei saa loota. Sest tanklaid tehakse ikka hulgi. Linnadesse. Et oleks ikka 3 või 4 tk korraga. Nagu Raekülas. Apteekidel on vahemaa piirang. Ehk peaks ka tanklatele tegema? Just nii 20-50 km?

Kindlasti võiks igas selles parklas olla ka müügiletid. Sest ikka võib keegi pidada seda kohta sobivaks. Et müüa saunavihtasid. Või midagi muud. Ja kindlasti peaks olema turismiinfo. Ja palju muudki, millest ma eespool kirjutanud.

Tegelikult on eriti oluline ka pumpkaevu olemasolu. Rändaja vajab ikka juua.

Mida rohkem asju, seda paremini ehk kohta hoitakse. Seda kõike aga ka teevaldaja peale panna, kas pole see raske? Kindlasti on see teema, mida arutada.

prill-laud
08.01.2012 15:34
Nagu nii küündimatu riigiametniku kui kommentaatorite vastuväidetestki näha, on mitte ainult idanaabrite, vaid ka eestlaste peldikukultuur ikka Siberist pärit - normaalsest tsiviliseeritud vajadusest ei saa metsalaskmaharjunud eestlased arugi.

Asustatud punktide lühike vahemaa Eestis pole mingi argument, sest egas neiski avalikke käimlaid pole. Pigem püüad end enne asustatud punkti jõudmist kergendada, et seal nii parkimiskoha kui WC võimaluste otsimisele aega mitte raisata.

Teisalt on valitsus bussi- ja rekkajuhtidele kehtestanud kohustuslikud puhkeajad, aga teede ääres vajalikke puhkekohti koos vajalike teenustega nagu tsiviliseeritud riikides kombeks pole rajatud ega plaanitudki - kus imekohas need rekkadki siis seisma peaksid, kas asulate tänavatel, et asula ainsas pubis oma vajadusi rahuldada? Aga näe, ebapädev ja küündimatu riigiametnik teatab veel uhkusega, et norm näeb küll ette, aga meie ei viitsi teha! Ja ise ikka veel ametis, ja minister ka???

Et busside kemmergud ei tööta, johtub ennekõike sellest, et bussi(firma)omanikeks on Eestis reeglina harimatud õlininad, kes vaimselt ja kultuuriliselt ikka veel mehed-paremale-naised-vasakule tasemel on.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar