esmaspäev, 26. detsember 2011

VANANENUD AUTOMAATIKA?



http://www.virumaateataja.ee/681354/rongid-voivad-hilineda/

Leida
26.12.2011 17:31
Lõpuks ometi oluline uudis. Siiani ainult õnnetuste ja krimi uudised nagu maailmas muud ei toimugi.
Nüüd on võimalik natuke kauem kodus olla ja pea täpseks ajaks jaama jooksma.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -3 -1  +1 +4
laisik
26.12.2011 19:33
minuteada on tartu rongid diisliga rongid...ei saa sotti kuidas voolukatkestus neid liine puudutab?
teata ebasobivast kommentaarist -2 -1  +1 +1
laisikule
26.12.2011 19:43
Raudtee juhtimis- ja signalisatsioonisüsteemid töötavad elektriga...
teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +1
sfsdfsafsd
26.12.2011 17:31
16:51 kiltsi - tartu rong pani jaamast tuimalt mööda jättes 2 inimest maha. Kiltsi jaamas valitses pimedus elektrikatkestuse tõttu, aga ikkagi ...
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -2 -1  +1 +6
sipp
26.12.2011 17:34
Äkki see oli eelmine Tallinn-Tartu kiirrong, mis üle tunni ajase hilinemisega sõitis?
teata ebasobivast kommentaarist -0 -1  +1 +11
imestav kodanik
26.12.2011 18:14
No mis ajast Kiltsi ja Tartu vahet eraldi rong sõidab ja kohe täie vungiga algjaamast mööda paneb? Ju vist tegu ikka Tallinn-Tartu rongiga? Ja ilmselt tõesti tegu hilinenud kiirrongiga.
teata ebasobivast kommentaarist -1 -1  +1 +8
Andu
26.12.2011 17:57
Vanasti oli vahejaamades oma elektrigeneraatorid olemas,nüüdne moodne värk on need kõige kaduva teed saatnud koos teenindava personaliga,kas infra ei raatsi uusi automaatseid,isekäivituvaid panna või.Hea et hilinemiste kohta mingigi info liigub.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -2 -1  +1 +3
info
26.12.2011 17:58
Helistasin infosse, öeldi et Tallinn Tartu rong väljub kell 18.10. Õnneks jäin Ülemistes perroonile ootama, rong tuli 17.55. Info teate järgi oleks kindlasti maha jäänud, kui oleks sooja läinud.
Tore on! Aga mis siis põhjuseks? Kas vananenud automaatika või dubleerimata süsteemid? Kuidas me võiks hakkama saada RB-ga kui ei suuda elektrivarustust tagada praegusel raudteel? Kas tõesti viga puuduvates generaatorites?
Millal toob ajakirjanik meieni taristu valdaja täpse, konkreetse ja üksikasjaliku (mitte üldsõnalise mulina) selgituse? Täna? Homme?
Või lihtsalt kopitakse uudis lehele ja kogu töö? Aitäh selle eest muidugi, aga teada tahaks rohkem!?

Kui Tamsalust Nõmmkülla sõidab rong alla 10 minuti, kuidas Nõmmkülas ootab teine rong umbes tunni? Sest olenemata tormisituatsioonist polnud tagatud avariibrigaadi või kelle iganes kohaolek Tamsalus? Või mujal?
Koidula rong seisab, sest puu on tee peal Orava ja Koidula vahel! Kas jaamavahe käikuandmiseks jõudis mõni puu nii suureks kasvada? Kuidas muidu seletada, et suurte tööde käigus ei suudetud puid maha võtta nii palju kui vaja!?

Liiga suured hilinemised kui eriolukordadeks oleks tagatud kiirreageerimine. Eks muidugi automaatika ole tundlikum. Ometi...

Kui hilined lihtsalt sihtpunkti, pole veel ehk nii hull lugu. Kui aga peaks veel tahtma ümber istuda... Loodusjõud pole niisama naljanumber ja kuuldavasti uus torm tulekul!
Ei tea, kui Ülemistel oleks teede kohal ootekoda, kas seal oleks mõnus soojas olla? Ja kas ka siis kui rong hilineb, ei ole vaja rongipeatusesse tulla varem kui 2-3 minutit enne rongi? Kuidas oleks Pressiesindajatel tänase ilmaga rongi oodata? Sooja toa asemel?
Õnneks on kuulda, et tegeletakse elektroonilise infotabloo aretamisega. Tõsi küll, ei tea, kuidas need töötavad ilma elektrita, aga noh, küll spetsialistid sellega arvestavad...
Samas, sellised tablood saavad püsida vaid peatustes, kus võimalikult palju erinevaid funktsioone ja seega ka mõttekas näiteks kaamera olemasolu tagada. Eks näis!
Ega selliseid maitshvaid pirukaid igal pool ei saa...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar