laupäev, 3. detsember 2011

ARVAMUSI RB-st

Kust-just :
reiairongi tasuvus 6x nädalas ja 2 tunniste vahedega liiklus-kes sõidavad?Ja kiirraudteel piletihind ei ole odavate killast.Ilmselt reformarite lobitöö,et kõisugu ehitusfirmad,nagu Lemminkäinen,Nordekon Infra ja muud,ikka tööd saaksid aastateks.
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-2 -1  +1 +2
Muidugi tasub ära! :
Eestis on niisiis Euroopa Liidu suurimad fosfori toorme varud. Rakverest lõuna poole taheti rajada kaevandus jõudlusega 500 milj tonni aastas. Selle tarbeks taheti ehitada Rakvere külje alla Lasnamäe tüüpi magamislinnak 10 000 võõrtöölisele. Rakvere elanike arvu juurdekasvuks prognoositi 30 000 inimest – 20nelt tuhandelt 50ne tuhande elanikuni.


Seepärast võib juba siinkohal lõplikult paika panna ühe asja, mis meid ees ootab: vähemalt 500 miljoni tonni fosforiidi kaevandamine aastas. Kui palju Rail Baltica 1-e peale jagub, kui palju Rail Baltica 2-le, eks see ole näha, kapasiteedist tuleb pigem puudu - teised maavarad tahavad ju ka väljavedamist. Mõistate nüüd, miks on vajalikud need projektid, millest IV osas rääkisin - mitte reisijatevedu pole primaarne, vaid Eesti maapõuevarade väljavedu.


Fosforiit on vaid väike võllanali, kui võrrelda, mida toob endaga kaasa diktoneema kaevandamine - seda maavara on Eestis kogu Euroopale jagada 60 miljardit tonni! Kui palju ainuüksi kulda saab, kogu Mendelejevi tabeli haruldased muldmetallid sellele lisaks, pluss diktoneema kütusena! Teadmiseks, et kulla tootmine diktoneemast väikselt-vaikselt juba käib ja seda majanduslikult tasuval tasandil, ent täpsemat infot on raske saada. Ja miks ei peaks siis käima, kui on lasundeid, kus kullasisaldus diktoneemas ulatub 4 grammini tonnis, sel ajal kui tööstuslikult tasuv kullasisaldus on alla 1,5 grammi tonni kohta.
http://www.iseseisvuspartei.ee/test/index.php/artikleid-liikmetelt-avatud/items/vello-leito-mis-ootab-eestit-ees-vi---vaehemalt-ueks-asi-kindel-mis-ees-ootab.html
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-5 -1  +1 +0

Kuuuurija :
Ma loodan, et EL läheb enne pankrotti, kui Eesti selle priiskamisega pankrotti aetakse.
Eestis ei leidu kedagi, kes oleks valmis selle raudteliini ülalpidamise kulugi kinni maksma, rääkimata siis veel ehituskuludest!
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist
-19 -1  +1 +13
Eile sõitsin n.ö. RB 2 etapil. Kahjuks pidin reisijate ees vabandama, et istekohti ei jätku ja ligi sadakond inimest püsti pidi seisma või nurgas kössitama. Muidu ma võin välja paista peaaegu samamoodi nagu paljud, et ei tunnista seda, mis tegelikult toimub. Kui vaatan asju ainult kabiinist. Ja rahvast täis ronge näha ei taha!
Aga oli ka päris juba moment! Üks mammi Lillekülas jooksis üle raudtee ja laps järgi. Laps küll alalhoiuinstinktist kõhkles ja tahtis seisma jääda, aga jooksis siiski järgi! Vägagi napilt pääseti rongi eest. Kuigi seal signalisatsioon olemas. Selle mammi oleks küll räigelt läbi sõimanud, kui vaid kätte oleks saanud!
Lilleküla reisiterminal tõenäoliselt tuleb teha tunneliga, sest kohati paljudele pole mõtlemisvõimet jagunud. Seega oleks tõesti vist parem variant, kui 7a pöörang tuua maa poole, lisada veel paar pöörangut erinevate suundade vahele ja vabanevale lõigule saaks teha ühe platvormi teoreetiliselt kolme suuna jaoks - Keila saabuv, Rapla ja Aegbviidu. Lausa ideaalne ümberistumiseks ning ohutum! Pealegi ruumi jätkuks platvormiks laiusega kõvasti üle 4 m, nii et saaks isegi nii vajalikus kohas ootekojas rongi oodata... Ja pinkidel istuda....

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar