Ma ei kommenteeriks...
Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
reede, 18. november 2011
TEEME TIGU!?
Ma ei kommenteeriks...
16 kommentaari:
- Anonüümne19. november 2011, kell 09:31
Ah et 160 pole vaja?
VastaKustuta
Soomlased sõidavad 220. Mis nende loomadest järel on? Tänud Anonüümus!
VastaKustuta
Kahjuks ei oska ma kuskilt otsida andmeid Soome kohta. Meil olen ma pakkunud umbkudsed tagajärjed praegu. Kusjuures enamus põtru hukkub hoopiski piirkonnas, kus kiirus kuni 80 km/h. Põtru ikkagi saja ringi aastas, kitsi jt veelgi rohkem!
Kuhu sina nii väga kiirustaksid? Oled sõitnud kupeevagunis? Ei vaataks head filmi? Või ei loeks raamatut? Võtaks aja maha?
Nagu kaks kanget - viin lauale!- Anonüümne19. november 2011, kell 19:29
Jah, raamatut saab bussis vaadata, rongis mitte.
VastaKustuta
Aga tuletan meelde, et rongi võistlejad on Eestis buss ja auto. Mis suvel tohivad sõita 110 km/h.
Praegu, põhisõiduplaaniga, on Tartu kiirrongid 2:22. Buss on 3 minutis aeglasem, ja neid on päevas rohkem.
Kes oskab nimetada Viljandi kiirrongiga võistlevate busside sõiduaega? Tänud Anonüümus!
VastaKustuta
Pidasid ikka silmas, et rongis saab paremini raamatut lugeda?
Kuigi ega lugemine moes olegi. Võiks küll.
Üldse on rongide ja busside vastandamine eesmärki silmas pidades vale. Mõlemal on oma nishsh, ma ei kujutagi ette, nii et pgem peaksid nad täiendama üksteist. Muide, isegi ühe ja sama liini rong ja buss võivad olla üksteisele juurdeveoliiniks vahepeatuses.
Kiirusest ei saa kunagi küll, ainult sellele rihtivaid inimesi ei saa võtta väga tõsiselt, kui ühekülgseid indiviide. Nad ei taha autost loobuda, isegi kui sõidad kiiremini 10 või 30 min. Pigem on vaja pakkuda inimestele hea liiklustihedusega ja ümberisumisvõimalustega ühistransporti ja see oluline!
Muide, masu pani paljusid, väga paljusid mõtlema. Ja väga paljud sõidavad taas rongiga üle aastate ja aastakümnete, võttes ka lapsed kaasa. Pakkudes normaalse kvaliteediga teenust, ongi ühistransport inimlik.Muide, vanasti mängiti usinasti rongis kaarte, isegi võõrastega. Nüüd näeb seda haruharva. Kah ajaveetmisviis, millega aeg lendab märkamatult.
VastaKustuta
Me lihtsalt ei ole järeltulijatele õpetanud vajadust ja oskust aega sisustada.
Päris huvitav oleks R või P kõikide Tartu kiiretega kaasa sõita ja teha kokkuvõte, kes millega tegeleb. Veel parem oleks autoga surmamaanteel uhajate käest teada saada (ka ametnike hulgas), miks nad tegelikkuses ei taha sõita rongi-bussiga. Poleks ime, kui põhipõhjus oleks sobimatu sõiduplaan vms-- Anonüümne21. november 2011, kell 09:49
Kiirusest ei saa "küll" selles mõttes, et kiiruse lisamine kellelegi ei meeldiks. Küll aga võib kiirusest saada "küll" selles mõttes, et suurem osa reisijaid juba peab rongi kiiremaks, kui bussi, autot või lennukit ning järgijäänute meelitamiseks on efektiivsem miski muu, kui kiiruse lisamine.
VastaKustuta
Tallinn - Viljandi kiirrongi ajad olid viimati 2:34...2:38. Kuidas sõiduplaan peale remonti tuleb? Vahemaa 150,6 km. Tänud Anonüümus!
VastaKustuta
Olen nõus, et kiirusest ei saa kunagi "küll"!
Eks sõiduplaan vist sama kuni mai lõpuni ma arvam. Räägitakse 15 min kiirenemisest, kuid praeguste peatustega pole see reaalne. Arenenud riikides jäetakse varu, 10 % miinimum. Meil seda väga pole ja see paha, sest pigem sõita 5 min kauem, kui et vahel hilineda ja teised rongid kaasa tõmmata.
Küll aga oleks õige, kui 2,5 Viljandi rongi asemel oleks 4 ja üks neis tõesti kiire. Peatused ehk vaid Võhmas, Türil, Raplas, Kohilas ja Liiva, T-Väike. See plaan võiks ehk juba alla 2 tunni vedada!
mart49