Edela kodulehel kirjutab Tiit Keppart, kuida tervis na närb ja tuli Jõgeval rongile. 10 min varem. Rong hilines 20 min. Ilm paha. Järgmine kord lubab mitte tulla. Üks näide, kuidas ootevõimaluste puudumine, halb info ja hilinevad rongid mõjutavad inimesi ja ühistranspordi populaarsust.
Mida peaks inimesele vastama?
Tegelikult see ju hea ja lihtne näide!?
Näh, ei jätnud tulekut viimasele minutile.
Ja kui ohutuse huvides pidi just see rong tegema väikest kontrolli teel ning hilines, siis sedagi juhtub. Sest ohutus oluline ja vaevalt, et nüüd meelega külmetada tahaks...
Kui aga Jõgeva bussijaamas oleks tasemel info (nagu ka platvormil või selle juures, siis inimene saaks see aeg jaamas soojas olla. Ning tuleks platvormile 2-3 MIN ENNE RONGI!
Seda muidugi juhul, kui platvormid oleks bussijaama vastas, nagu mina ja paljud teisedki tahaks. Ja siis kuluks ka raha vähem, sest EVR ei pea üleval pidama ootesaali ja selle eest ei peaks maksma, kuigi makstakse niigi pileti eest ja infrastruktuuri ehk taristu eest ja....
Kokkuhoid oleks ju! Kuid mitte inimeste arvelt!
Ja kaebust poleks ja veel üks reisija oleks õnnelik ühistranspordiga sõites...
Kas oleks veidi arenenud riigi moodi, kust ei tahaks ummisjalu normaalsesse riiki elama minna?
Ausalt öeldes ega meie uute platvormide katusealused suht nirud ja ei kaitsegi inimest ei külma vihma, lumetormide eest!! Loomulikult parim et platvorm oleks viidud bussijaama ligidusse kus vöimalik soojas olla ja oodata kas siis bussi vöi rongi.
VastaKustutaTänud Pirtsu!
VastaKustutaTahaks loota jah sellisele suhtumisele. Eks paljutki selgub Jõhvis ja teistes kohtades Tapa ja Narva vahel.