Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
teisipäev, 1. november 2011
INIMLIKKUSE MÕÕDUPUU
http://www.maaleht.ee/news/uudised/eestiuudised/tabiveres-ei-paase-jalakaijad-ule-raudtee.d?id=60532557
Nii ta kahjuks on.
ELi tõukefondidest rahastatav platvormide rekonstrueerimise projekt ei näe aga ette muid töid.
Niisugust vabandust tuua, ma ei oskagi öelda, kas see on mingilgi moel aktsepteeritav!?
Tabivere vallavanem Aare Aunap ütleb, et seal, kust inimesed tegelikult üle käivad, oli ametlik ülekäik Vene ajal, aga viimastel aastatel mitte. “Oleme sinna ülekäiku taotlenud, aga meile on eitavalt vastatud,” lisab ta.
Jaamas ühtegi ülekäiku enam olema ei saa, sest liiklusohutuse seisukohast pole kolme tee ületamine võimalik. Sellise lahenduseni on Eesti Raudtee jõudnud koos tehnilise järelevalve ameti ja Tabivere vallavalitsusega.
Vastuoluline!
Ning loomulikult on võimalik kasvõi kümne tee ületamine liiklusohutuse seisukohalt!
Ikka peab manitsema inimesi ettevaatlikkusele, aga loota, et ülekäigu tegematajätmine mõjuks ohutust parandavalt, see on eluvõõras ja silmi kinni pigistav suhtumine.
Ei tea kas peaks ka kõik raudteeülesõidud, mis üle kolme tee lähevad, ka kinni panema? Või keelama neid jalakäijatel ületada!?
VastaKustutaTänud Anonüümus!
VastaKustutaHea küsimus!
Hea vastus oleks, et kuna
1. eks ikka peab tagama või näitama, et oluline on ohutus
2. Igasugune lisatöö on rahakulu. eks ikka peab tagama või näitama, et oluline on raha.
Kui need kaks asja kokku langevad, siis ollakse kahel pool õnnelikud. Linnukesed kirjas. Inimesed (kui pahatihti segavad faktorid) on ammu juba ära unustatud. Selline võime tagab paljudel tegemistel parima tulemuse. Kui hakata muretsema inimeste pärast, kasvavad hüppeliselt kulud ja kasvab ka oht, et keegi käib raudtee piirkonnas. Kuna tegemist kõrgendatud ohuga piirkonnaga, siis tekib keerulisem olukord. Nii et hoiame inimesed võimalusel kahel pool raudteed.
Tegelikkuses tihti unustatakse nii ohutus kui raha. Kui peatus tehakse keset jaama, kuigi võiks teisiti. Näiteks Sondas. Või teha teeäärne teedevahelise asemel. Nagu Oraval. Et raha kokku hoida.
Eks kohalikud omavalitsused peavad kangemalt oma inimeste eest, ohutuse eest ja raha kokkuhoiu eest seisma. Kes ütles, et elu peab kerge olema?