teisipäev, 6. september 2011

OOTAME HOMSET!



http://www.tartupostimees.ee/554880/tartu-teivasjaamas-puhuvad-uued-tuuled/

Vaatame, kas homses Postimehes on sõnagi kaubateede aluse maa tulevikust...

kamoon
07.09.2011 00:17
Kilk on jumala hea tüüp (kuulake "keskpäevatundi"), maja on täega ilus ja seisab tühjalt mõttetuna, rongiga on ilgelt äge sõita, sirutad jalgu, teed akna lahti ja vaatad kuidas puud ja majad mööda kihutavad, taskualune bussijaam on nõmedalt väike ja tädid palju kurjemad kui rongi peal või balti jaamas näiteks, rongis pole vaja tallinnasse jõudes poolt tundi ummikus passida enne kui bussil on võimalik vajalikku vasakpööret sooritada. Ärge virisege, hea uudis ju! Maksumaksja raha varastatakse niikuinii, vähemalt nüüd varastatakse õige asja eest! 
Sõge aeg
07.09.2011 00:39
Misajast on Tartu raudteejaam "teivasjaam"!?
Kas ajakirjanik vaatas, et puust ehitis, teibad ka puust ja siis on kohe teivasjaam!?
Halleluuja- haritus on teil seal PM-is vägev!
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -6 -1  +1 +4
Arvamus
07.09.2011 09:34
Ma märkasin sedasama. Aga ei maksa pahandada, noorema aja inimesed ei tea paljusid asju nõukaajast, mis veel teivasjaamast rääkida.
Kui mõnda huvitavat sõna kasutada, siis võiks ka selle tähendust teada. Tänapäeva probleem ongi, et kvaliteedile eelistatakse kvantiteeti. Lugu peab müüma, sisu on teisejärguline. Just selliste asjadega eksimine näitabki arenguruumi.
Jõudu edaspidiseks, profiks ei saada üleöö!
teata ebasobivast kommentaarist -2 -1  +1 +2
Juula
07.09.2011 09:39
Kuna reisijatel hoone puudub, siis ongi sisuliselt tegemist teivasjaamaga. Arvan ka, et siin ei ole ajakirjanik omaloomingut teinud. "Tartu teivasjaam" on rahvasuus juba ammu levinud väljend ja osutab aastaid kestnud "kafkalikule" olukorrale (Kilgi väljend) jaamahoone korrastamise ja kasutusse laskmise ümber. Mitte et rahvas oma jaama ei armastaks. See väljend on pigem torge linnaisade suhtes.
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka Juula(20:21 06.09) ja Juula(09:35). 

Noh ja kuhu jäi lubatud pikem artikkel?

Mulle meeldis, et palju sellliseid rõõmsaid plärajaid.

Arusaamatu aga see lubaduse kadumine , mis eile artikli lõpus!!!??? Kas poliitikud ei lubanud kirjutada, et plaane vara välja ei räägitaks? Või on toetussummadega midagi takerdunud?

Mina tahaks küll midagi eriti põhjalikku ja ausat lugeda sellel teemal. Ja küsiks ka.

Artiklis mainiti, et
EVR Infra on vaksalis korda teinud oma osa ehk suure osa tunnelist ja ooteplatvormid.
Et mis mõttes? Kas see, et reisijatele arusaamatul põhjusel jäetakse tegemata mugavad ülekäigud, polegi osa kordategemistest? Kusjuures, ülekäigud vajalikud isegi raudteetöötajate endi ohutuks liikumiseks ja ehk ka vajadusel mõne suure pagasi rongile toimetamiseks!
Kas otsustajad nii targad, et teavad alati, mis õige?

Kindlasti saab seal jalg üle põlve istudes ka kohvitada. Loodan, et peame varsti avamispidu.»

Millal saab Tartu tasemel teavitussüsteemi?

Millal tuleb platvormil seni puuduvate pinkide avamispidu?

Millised probleemid/takistused oleks kui bussijaam oleks kaubateede asemel?

Millised plaanid on kaubateede aluse maaga?

Millal hakkavad maakonnaliinid rongijaamast läbi sõitma? Millal saab parklast mööda ülekäiku otse teisele platvormile?

Millal tuleb vaksalisse pangaautomaat ja Eesti Posti pakiautomaat vanasse pagasiaita, kust ka vanasti pakke kätte sai?

Millal tekib ühtne infosein, kus koos kõik sõiduplaanid, muudatused ja muudatuste muudatused, turismiinfo, linn ja maakonna kaart?

Millal tekivad autode ja sääreväristajate laadimisseadmed? Jalgratta hoiustamisvõimalus kasvõi vanas pagasiaidas?

Millal saab rongilt ümber istuda Ulila bussile?

Millal pannakse õhtune Koidula rong käima ka laupäeviti?

Oldi valmis hiigelsummasid kulutama mitmetasandilise (Betooni) ristmiku ehitamiseks. Nüüd see raha "kokku hoitud"?

Kas Näituse tänaval endiselt vajalik viadukt või on ülesõidu kinniolekuaeg nüüd "normaalne"?

Millal viiakse kõik allesjäänud toimingud ja üksikud kaubarongid üle Kärknasse või mujale?

Millal antakse sõiduvõimalus Vorbuse inimestele? Platvormide renoveerimine pikaajaline protsess, kas poleks olnud ausam ja ka riigile kasulikum eelisjärjekorras valmis ehitada PUUDUVAD peatused? Vorbuse, Kassinurme, Energia?




Milline planeeritakse sõiduplaan uute rongide olemasolul?

Kas uute rongide puhul jätkub nendest vajalikus ulatuses, tasemel sõiduplaanide koostamiseks?

 Mitu korda plaanitaks päevas liiklust Tartusse, Narva, Võrru?

3 kommentaari:

  1. Energia peatus-kus see oli?

    VastaKustuta
  2. Energia - peatus enne Narvat, põhimõtteliselt linnasõidul. Kui rongide veel elektrijaama inimesi tööle veeti, tuli sealt enamus peale.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. tänan vastuse eest!pilt:


      http://parovoz.com/newgallery/pg_view.php?ID=286&LNG=RU#picture

      Kustuta