alles pärast jalad ees... 									
01.09.2011 12:25
to 1:03
kuni e-hääletamine pole rahvusvahelisel survel ebaseaduslikuks kuulutatud, seni seda ei tule. ootama võib seda taas hakata pärast kov 2013 valimisi.
seni võib aga meenutada linna kõige kõvema mehe, kes juhtumisi on seotud ühe konkureeriva ühistranspordiliigiga, kuulsat nähvamist edelaraudteele, et linna asi ei olevat "mingisuguste erafirmadega" koostööd teha.
ps. pole vist kellelegi uudis, et paala/pärsti raudteepeatus tulnuks peaaegu tasuta kätte.
kuni e-hääletamine pole rahvusvahelisel survel ebaseaduslikuks kuulutatud, seni seda ei tule. ootama võib seda taas hakata pärast kov 2013 valimisi.
seni võib aga meenutada linna kõige kõvema mehe, kes juhtumisi on seotud ühe konkureeriva ühistranspordiliigiga, kuulsat nähvamist edelaraudteele, et linna asi ei olevat "mingisuguste erafirmadega" koostööd teha.
ps. pole vist kellelegi uudis, et paala/pärsti raudteepeatus tulnuks peaaegu tasuta kätte.
Enn 									
01.09.2011 07:53
Mis  rääkida uuest peatusest, kui Viljandisse kahe ülesõidukoha vahele paari  kitsast tunnelitki jalakäijatele ei soovita rajada. Eks katsugu  linnasaksad ise kah Lõikuse  tänava lõpus üle raudtee ronida (eriti  talvel).									
veel 									
01.09.2011 12:31
kui  ammusel ajal see vilj -  tln raudteeliin kavandati, oli ka pärsti  peatus, mis ehitati isegi valmis ja töötas aastaid. muidugi polnud sel  ajal paalalinna ega suuri lähiasumeid.											
Samalt IP-aadressilt on siin varem kommenteerinud ka								alles pärast jalad ees...(12:25). 
Mis pagan toimub selle Paala rongipeatusega? 
Tere,
Raudteeremondi                käigus pole plaanis ehitada Paala peatust. MKM küsis               hinnangut Viljandi Linnavalitsuselt 29.04.2010 peatuskoha               rajamise vajaduse kohta Pärnu mnt ja Paala ülesõidukoha               vahele. Teema oli arutusel Viljandi linnavalitsuses               3.05.2010 ning MKM-le vastati, et lisapeatuskoha rajamist               ei peeta vajalikuks. Selleteemalist küsitlust Paalalinna               elanike seas pole läbi viidud, kuna ka seda ei peetud               vajalikuks.
Kaalutluspunktid                olid järgnevad:
- Arvestades raudteeliikluse üldisi eesmärke, on oluline liikuda kiirelt Tallinn-Viljandi liinil ja väikese kasutusintensiivsusega Paala peatuse rajamine pole mõistlik, mistõttu pikeneks ka sõiduaeg. Arvestada tuleb asjaoluga, et Paala peatuse vahe lõpp-peatusega jääks ainult alla 1,5 kilomeetri.
 - Samas puuduvad nimetatud lõigul linnatänavatelt loogilised juurdepääsud ja pole olemas vajalikku maareservi peatuskoha rajamiseks. Lisaks pole otstarbekas rajada sellesse kohta eraldi linnasisest ühistransporti
 
Kuskohast ja kes on andnud andmed, et tegemist "vähese kasutusintensiivsusega" peatusega?
Kusjuures muidugi huvitav jälguda, kas Paala ülesõidu ja Viljandi vahele tehakse korralikud ülekäigud!? Tunnel oleks liigne kulu, piisaks sarnaselt Kitsekülale trepp ja jalrattarada, muidugi tasuks lisada signalisatsioon. Ja miks mitte ka kergliklustee ülesõiduni, seda enam, et linnavalitsus Paala rongipeatusest kuuldagi ei taha. Ometi oleks ju normaalne, et jala (või rattaga) saaks rongilt või ka rongijaama bussipeatusest tulla Paalalinna, ilma, et peaks läbi linna ukerdama!?
Kui linna kõrgeim mees käppapidi sees konkureerivas ühistranspordis, siis kuidas ta ei mõista, et ümberistumisvõimaluste paranemine toob lisareisijaid ka "konkureerivasse ühistransporti"!? Olgu siis tegemist sõiduga Viiratsisse, Peetrimõisa, Pärsti, Soomaale, Karksi-Nuia...
Kusjuures muidugi huvitav jälguda, kas Paala ülesõidu ja Viljandi vahele tehakse korralikud ülekäigud!? Tunnel oleks liigne kulu, piisaks sarnaselt Kitsekülale trepp ja jalrattarada, muidugi tasuks lisada signalisatsioon. Ja miks mitte ka kergliklustee ülesõiduni, seda enam, et linnavalitsus Paala rongipeatusest kuuldagi ei taha. Ometi oleks ju normaalne, et jala (või rattaga) saaks rongilt või ka rongijaama bussipeatusest tulla Paalalinna, ilma, et peaks läbi linna ukerdama!?
Kui linna kõrgeim mees käppapidi sees konkureerivas ühistranspordis, siis kuidas ta ei mõista, et ümberistumisvõimaluste paranemine toob lisareisijaid ka "konkureerivasse ühistransporti"!? Olgu siis tegemist sõiduga Viiratsisse, Peetrimõisa, Pärsti, Soomaale, Karksi-Nuia...
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar