reede, 23. september 2011

ÄRGE TÕESTI MÕNITAGE!

ärge
23.09.2011 16:16
hakake mõnitama.Ei näinud pealt kuid sõitsin samas kohas vahetult enne mööda.Vast minut. Vedasime Kukemetsa kärjäärist sama masinaga liiva. Üleval inglismäel tuli rattur mulle vastu,ise mõtlesin korraks et miks sõidad valel pool teed. Õnnetus juhtus 400 meetrit allpool. Hirmus kuna rattur on tulnud otse kümmnesse Scaniale.Kandled ja plastikdetailid puha sodid.Veok ei ole suutnud isegi pidurdada.Järgige palun eeskirju nii jälakäiad kui autojuhid. Sõidan ise masinaga mis kogutonnaasis 40 000 kg ja seda ei saa seisma momendist. Oletan et rattur üritas sõita hästi teeäärde kui auto vastu tuli aga sattus kruusa peale ja vedas ära. Muud seletust hästi ei ole.
Minu ärust masina juht tegi ka vahetult enne pausi ja oli puhanud.Eelpool ütlejale et raskeveok ei saa kuidagi sõita 100 km/h.
Sügav kaastunne. 
 
http://www.tartupostimees.ee/574742/tartumaal-hukkus-liiklusonnetuses-jalgrattur/
vasta_kommentaarile teata ebasobivast kommentaarist -2 -1  +1 +88
the old rover
23.09.2011 16:27
asi ei käi praegu absoluutselt antud juhtumi kohta, aga kuna paistad olema asja sees ja tead äkki mõningate seikade tausta, siis ehk oskad miskit kosta selle kohta, et miks suurem osa veokite juhte ei soorita korralikku möödasõitu, vaid teevad seda , nohh, mõnikord on isegi meeter juba suur saavutus. see on suht karm värk, olen isegi sesal tuuletõmbuses päris korralikult vänderdanud mõnel korral. ma ei süüdista sind mitte milleski ja sinu jutuga olen ka täielikult nõus, kuid äkki sa oled kuulnud teisi juhe selle kohta miskit rääkimas, et kas see on migi siseringiteema?või on põhjus tõesti nii labane, et veok on lai ja ei jaksa taha oodata võimalust möödasõiduks, vaid teeb seda nii, kui ratturi taha jõuab, olenemata sellest, kas keegi vastu tuleb või mitte. tegelt käitutakse enamustel juhtudel samuti ka siis, kui kedagi vastu ei tule, mis on eriti arusaamatu.
teata ebasobivast kommentaarist -4 -1  +1 +32
raul
23.09.2011 16:36
Ise ka rattur
Ei ole tähtis mis poolel sõidad, kui ikka möödumine toimub sinust poolemeetri vs meetri kauguselt siis tuuletaskusse sattudes ei oma see mingisugust vahet.
Arvestagem ratturitega kah, olgu siis harrastaja või kes iganes!!!!
PS!!! Eriti julm on olukordades kus julmalt tehakse möödasõitu teiset autost ükskõik mis suunas jalgratturi kohal ja neid kordi ei ole mitte vähe.....
teata ebasobivast kommentaarist -9 -1  +1 +41
400 000 000 grammi
23.09.2011 17:15
siis
teata ebasobivast kommentaarist -7 -1  +1 +4
raulile
23.09.2011 17:35
autojuhid teineteisest tavaliselt seal teeperve valge joone tagant mööda ei sõida, nii et tõmba ise ennast sinna valge joone taga ja ära töllerda sõiduteel
teata ebasobivast kommentaarist -28 -1  +1 +11
to the old rover 23.09.2011 16
23.09.2011 17:38
Õigus on, käin vahel jala, küll mitte sealkandis, aga vanal Tartu mnt.-l, astun kaugele maanteeäärest ära, aga mõni autojuht nagu kiuste sõidab veel rohkem teeääre poole. Olen alati nördinud ja mõtlen, et miks inimesed on kibestunud ja halba soovivad.
Kaastunne, liiga palju sureb asjata!!!
teata ebasobivast kommentaarist -1 -1  +1 +13
to raulile
23.09.2011 17:54
Kle ära plõksi.
Konkreetsel juhul selle mäekese nõlval AUTOJUHID võibolla tõessti ei sõida, mis oleks eri juhtum, kuid igal pool mujal teevad seda, ja kas ma pean selle jaoks kaamera panema külge või....krt ma pole 100 meetrit sõitnud valgest jooest vasakul pool korraga ühte jutti ja sina tueld ütlema et ära sõida...
kui pole eales sõitnud jalgrattaga sellel osal teelõigust kus võiksid või peaksid sõitama jalgraturit siis hoia suu kinni, saadud juhiload ARK-sit või kus iganest ei anna sulle sulle ega kellegile teisele õigust maaanteel või kus iganes kaas liikljeast mööduda nii et see neid ohustab
Samalt IP-aadressilt on siin kommenteerinud ka raul(16:36) ja raul(17:09). 

Tõepoolest, vastastikune süüdistamine ei vii kuhugi. Õigem oleks , kui üldse kommenteerida, teha sada taktitundeliselt ja asjalikult. Kohati seda õnneks ka tehakse.
Kuna isegi üpris palju rattaga sõitnud, siis võin öelda, et sellise laiusega teepeenar ei võimaldagi turvalist ehk teisisõnu normaalset sõitmist! Kuigi antud juhul sõidetud vastassuunavööndis, siis süüdistama peaks eelkõige ükskõiksust. Selles mõttes, et kui leitakse raha autoteede remondiks, siis peaks leidma raha ka kergliiklustee ehituseks. Et elu ei pea olema ellujäämiskursus!. Sellisel teel ei saa kindlasti talvel ka jala käia, ilma, et "valget joont ei ületaks"...

Seega on selliste teede projekteerimine lausa lühinägelik. Ning need nõuded ei ole enam sobivad 21. sajandisse!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar