neljapäev, 25. august 2011

PÄRNU TEIVASJAAM 3

http://uudised.err.ee/index.php?06233265

Pärnu jaamahoone ehk tõesti ei oma muinsuskaitselist väärtust, kuid ajalooline on ta siiski. Ja pealegi väga ilus! Otse loomulik oleks, et samasse ehitatavad teised hooned oleks sama tüüpi! Lammutamine ja lõhkumine on omane kaakidele, mitte ei tohiks see olla linnaametnike ja Olerex-i pärusmaa.

Vaevalt, et kui tulevikus euroraudtee Pärnust hakkab minema, peatus samasse kohta tuleb. Nii et selle otstarve ei peagi olema kui jaamahoone, aga üks mõnus peatuskoht (söögiga) võiks see küll olla!?

Kusjuures eelnevatest pläralatest sainaru, et tanklaid jagub! Seega oleks otse loomulik kui edaspidi tanklaid linnast välja ehitataks!? Mõtlema peab mitte ainult kasumile, vaid ka muudele asjadele.


http://www.parnupostimees.ee/541008/kuno-raude-linnavalitsus-leidku-lahendus/

Ja kas transiitparkla ei võiks olla samuti ju linnast väljas koos eespool lubatud makaronipoega? Mis takistab seda?

http://www.parnupostimees.ee/541010/ivar-magi-raudteejaamast-ja-tanklast-faktidest-ja-detailidest/

2 kommentaari:

  1. Ferrander OÜ teostatud tööd 2001.a.:
    - Aakre, Mägiste ja Vapramäe raudteepeatuste remont

    VastaKustuta
  2. Tänud Tiberi!

    Tore ju! Üldse saaks ju välismaa turistidele teha raudteetuuri - Põlenud Raudtee Aeg! Vaja vaid igas kohas, kus jaam lammutatud, põletatud või erastatud või kogunisti lihtsalt reisijatele suletud, panna üles vastavad infotahvlid ajalooga!? Selleks sobiks hästi rööbasbussid. Ainult, et Tallinna ei tohi hilineda, kell 19 pannakse seegi ooteruum kinni ja jäävad vaid parmud, rotid jne...

    VastaKustuta