Olen Neeme Sihv. Teemad ühistranspordist looduseni ja talukaupadeni, probleemidest rõõmudeni. Olemas OTSINGULAHTER ja SILDID. Oktoober 2021 teemade hulgas ka mujalonud postitused aastatest 2012-2016, nov alates toon aastatest 2017-2021. VABANDAN SEGADUSE PÄRAST!
pühapäev, 28. august 2011
KUREPESAD JA EESTI ENERGIA
Olen Eesti Energia klient ja pöördun murega nende poole, Nemad aga saadavad mu, ei mitte päris pikalt, aga natuke, Eleringi poole. Kuigi vastata võiks täiesti ise! Ime, et veel elektrijaama ei saada...
http://www.jt.ee/543890/elektrikatkestuse-pohjustasid-linnud/
Muidugi põhjustavad vahel linnud. Ja vahel puud, mis liinidele kukuvad. Miks aga EE nii nadilt probleemiga tegeleb?
Teemas "Kilplased" on minulgi mõned pildid.
Aga mis sai toonekurgede pesaaluste projektist?
http://www.epl.ee/news/eesti/eesti-energia-paigaldab-kurgedele-pesaaluseid.d?id=50929776
Nüüdseks pesitsevate paaride arv minu teada juba üle 5000. Kui palju siis EE on aastast 2002 paigaldanud pesaaluseid?
http://tartu.postimees.ee/070708/tartu_postimees/339472.php
http://www.maaleht.ee/news/uudised/eestiuudised/elektrikud-kindlustavad-toonekurgede-pesapaiku.d?id=23968281
Mõnedele küsimustele on kergem vastuseid leida kui teistele. Sest kes ütleks, miks EE pani vaid neid aluseid, mis kinni maksti? Ometi tõstetakse pidevalt elektri hinda. Kas liiga vähe, et ei jätku pesaaluste jaoks vaid piisab vaevalt ametnikele oma pesakese loomiseks?
Muidugi võib pesa kurgedele mitte meeldida. Nii võiks ehk täpsustada, milles probleem ja leida ehk võimaluse aluse paigaldamiseks sama posti otsa? Vähem kokkupuudet traatidega ja lihtsam traate isoleerida!? Või eksin?
Igal juhul võib eeldada, et Eestile tüüpiliselt sellised "pisikesed" probleemid lahendatakse väga vaevaliselt! Olgu siis tegemist Eesti Energia, Eesti Raudtee, Tallinna linna või kellega tahes. Nii on näiteks raudteel Kiltsi-Rakke vahel juba aastaid kiirusepiirang 40 km/h. Võttis aega, mis võttis, aga ytänavu tehti korda. Ainult, et rongid hilinevad ikka! Päevast päeva! Kas sellepärast, et ei suudeta muuta paberil ära põhikiirused? Nagu Tapa jaama 2. teel? Kui maanteel püsiks apsaka tõttu kiirusepiirangumärk 30 aasta aega, oleks vist kisa taevani!? Rongid ja reisijate hilinemine või elanike voolukatkestused ei paista ka sisuliselt kedagi eriliselt huvitavat! Omalgi selle koha pealt EE-ga kogemusi olnud. Ja enamasti mitte just eriti häid...
Miks siis võtab puude mahavõtmine või traatide isoleerimine või üldse korralik töö tegemine nii koledasti aega?
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar