kolmapäev, 24. august 2011

KAS ÜKSKÕIKSUS?


Kalur 23.08.2011 19:21

Asi nii, et olin kohapeal kui lasti viimane 3m 4tunniga tühjaks.
Suri tohutult kalu mitte nagu siit lugeda võib, et mõni, pigem tuhandeid.Kaasa arvatud silmud kes on muidu tugeva vastupanuga kalad. Mul on olemas pildid ja film, mis massi mõrv seal oli. Imestasin ainult seda, et olime ainsad, sellel momendil seal.
Käisin sellel nädalal ise kohapeal viis korda ja see on kindel, vesi langes kiiremini kui 30cm päevas. Ülevalt tuli tohutult muda ja muud sodi. All pool tamme kusagil 200m nägin oma silmaga 20-30 surnud haugi ja latikaid ei särge ja ahvenat ei jõudnud lugeda. See muidugi hea nali küll, et Keskonnateenistus käis kohapeal jah, nad küll jalutasid paar meetrit ja panid koju minema, reede oli siiski.Selleks hetkeks oli see surnuaed juba tammist allpool. Edu!
 
 
Kurb lugeda ja veel kurvem pilte vaadata! Kas siis poleks mingit moodust, kuidas NORMAALSE vee alandamise korral osagi järvekarpe sügavamale viia? Ja kui juba tühjendamine, siis peaks proovima ka mudast tühjendama - põldudele väetiseks) kasvõi osaliselt. Kui see muda muidugi kahjulie ainete suure kontsentratsiooniga pole...

4 kommentaari:

  1. http://www.e24.ee/539862/hannes-astok-estonian-airi-kaitumisest-mure-moistuse-parast/

    VastaKustuta
  2. Tänud Tiberi!

    Väga huvitav artikkel! Teatud mõttes on see naga artiklite plärajad kirjutamas Tartu rongiliiklusest!? Veidi nagu vaade isikliku mätta otsast! Huvitav oleks teada, mis juhtub sellistel aegadel reisijate arvuga lähikuudel?! Sest ehk kellelegi, eriti tulijatele, võib see aeg sobida. tullakse ju ka äkki ümberistumisega?Pariisist näiteks.
    Tegelikult selge, et Tartl kaks väljundit. Kas lennukid vähemalt kolm korda päevas, et tekiks valikuvõimalus. Või Tartust ka mujake mõni liin. Mõlemad nishiteenused tegelikult. Ma tõesti pole lennukireisija hommikul tööle n. linna Euroopas ja õhtul tagasi, seetõttu ei oska kuidagi öelda, kui mõttekas see Tartu lennuliiklus üldse on.
    Samas ikka selline loll mõte, et sama lennuk (x kellajal võiks kohe edasi minna, Helsinkisse, Stockholmi, Peterburi. Nagunii on reisijaid ja ära jääb ümberistumine. Põhimõttel Tartust näit kahe lennuki - Tallinna ja Peterburi - asemel üks!?
    Selge aga, et reisijad vajavad valikuvõimalust. Muidugi ei tohiks ehk unustada, hr Astok sealhulgas, et eelkõige on tähtis vajadus. Mitte aeg. Ja kindlasti peaks olema rahul võimalusega 120 km/h Tartust Berliini saada, et ümber istuda. Või Riias. Või Tallinnas (eriti kui oleks Ülemistel otsevagun lennujaama ukse ette!). Olgu siis kiirtramm või estakaadil sõitev hoburaudtee...

    VastaKustuta
  3. Kalakestest on töesti mul samuti kahju, teinekord tuleb vett alandades köik läbi möelda?

    VastaKustuta
  4. Tänud Matu!
    Eks mõtlemine tule ikka kasuks!

    VastaKustuta