laupäev, 14. mai 2011

MÄGISTE

Mägiste puhul olen rahul, et sain seista nii olulise peatuse säilimise eest. Kuigi muidugi veelgi meeldivam, et kohalikud võtsid soovitust tõsiselt ja äärmiselt visalt seisid oma piirkonna peatuse säilimise eest. Üldse oli üllatav, et paljude peatuste mitteehitamise põhjuseks toodi vajadus konkurentsis püsida ja seetõttu jätta alles ka võimalikult vähe peatusi. Ma ei näe siin mingit segavat faktorit konkurentsiks!? Paar rongi päevas peatuksid kõikides peatustes (nn piimarongid) ja ülajäänuid konkurentsivõimelisi ronge pane käiku või kümme tükki!
Nüüd on peatustest ilma Pikaantsu, Aakre, Uderna, Vapramäe inimesed. Kui Vapramäe puhul veel lähedal bussiliiklus, siis...
5 minutit peale hommikusest rongist väljumist sõitis mööda Puka-Sangaste-Valga väikebuss. Nii, kuuldavasti kiruvad kohalikud, et kes loll lasi peatuse lagedale väljale ehitada. See tuletab meelde anekdooti, kus turist küsib jaamaülemalt: Kes  loll see jaamahoone linnast nii kaugele ehitas? Jaamaülem: Arvasime algul ise ka, et ehitame linna, kuid pärast otsustasime ikkagi raudtee äärde ehitada...
Kus on vallavalitsus? Kõrvalolev plats sobib ideaalselt bussipeatuseks ja ühise ootekoja ehituseks!!
Ja mis veel hullem, siiani pole bussiaegu mõne minuti jagu viitsitud nihutada!? Selle asemel tegeleb maavalitsus taas võlutegudega - arengukavade väljatöötamisega. Ometi saaks rongilt tulija bussiga Pikaantsule!? Või vastupidi.

2 kommentaari:

  1. Vapramäe jaama ligidal ei ole bussipeatust. Lähim bussipeatus on Tõravere jaama juures. Voika küla kuusteist eluaset on aastate jooksul tekkinud ainult rongipeatuse olemasolu tõttu. Selle Voika küla osa juurde on kitsas tee, mis ei ole lsõiduautoga läbitav talvel ja kevadel. Et rong ei käi pikemat aega siis on praegu ka suvel vähe elanike.
    vambola Ird tel. 56483703

    VastaKustuta
  2. Tänud, Anonüümne!

    Ega praegugi pole hilja jätkata peatuse taotlemist. Paraku tuleb siin riigis aina rauda taguda, sest mõnedest asjadest ei suudeta kuidagi aru saada. Seega, kirjutage või korduvalt maavalistsusse, MKM-i, Eesti Raudteele, ajalehte...

    Kindlasti püüdke teha koostööd matkaraja omanikuga jt, koos on rohkem lootust!

    VastaKustuta