tag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post5462690638106615114..comments2024-03-15T10:42:30.003+02:00Comments on EESTIMAA PÄEVIK - ESTONIAN BLOG: Mina ei tea midagi...EESTIMAA BLOGIhttp://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-26410616632481085532012-12-01T09:22:33.575+02:002012-12-01T09:22:33.575+02:00Näituse ettepanekud soovitavad perroonide ehitamis...Näituse ettepanekud soovitavad perroonide ehitamist otsapidi Endla tänava viaduktile ja üle.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-76100001006337702192012-11-30T19:56:22.042+02:002012-11-30T19:56:22.042+02:00Ruumi igatahes jagub.Ruumi igatahes jagub.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-51908885296356879952012-11-30T19:31:10.117+02:002012-11-30T19:31:10.117+02:00Tehnika tänava ääres on raudtee servas väga pikalt...Tehnika tänava ääres on raudtee servas väga pikalt terrass. Näeb välja nagu mahajäetud raudtee.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-67186833559792232232012-11-30T16:24:59.257+02:002012-11-30T16:24:59.257+02:00Aitäh, Anonüümne!
Vabandan kiirustades tekkinud v...Aitäh, Anonüümne!<br /><br />Vabandan kiirustades tekkinud vigade pärast.<br />Variante on mitu. Õigemini, oli. Keila saabuva suuna platvormi oleks pidanud ehitama teisega kohakuti, Rapla suuna raudtee asemele ja pöörangu teise kohta paigaldama + lisama uusi pööranguid läbilaskevõime parandamiseks. Üksiti oleks see kiirendanud rongide läbimist pöörangute rajoonis. Ja otse loomulikult oleks ümberistumine väga ja väga oluliselt paranenud - üks platvorm kolme suuna rongide jaoks.<br /><br />Nüüd oleks parim variant nihutada äärmist (Tartu) raudteed Tehnika tänava poole ja ehitada platvorm Tartu ja Rapla suundade vahele nii, et jääb otsapidi tunneli juurde. Muidugi tähendas praegune lahendus seda, et aastakümneteks on linnatranspordile ümberistumine ebamuga, kuigi see oligi üks eesmärke. Ja kindlasti on endiselt vajalik pöörangute lisamine.<br /><br />Hetkel on kõik tehtud rohkem selleks, et linnuke kirja saaks.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-65866798832320007602012-11-29T09:54:09.724+02:002012-11-29T09:54:09.724+02:00Kas jutt on raudtee laiendamisest Tehnika tänava p...Kas jutt on raudtee laiendamisest Tehnika tänava poole?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-52372935084354268952012-11-27T22:44:42.367+02:002012-11-27T22:44:42.367+02:00Aitäh, Anonüümne!
selline ettepanek saigi tehtud....Aitäh, Anonüümne!<br /><br />selline ettepanek saigi tehtud. Ammu. Et aga asi jäi venima ja alguses vvadati kui kuu pealt kukkunut, siis....otsustati vanad platvormid valmis teha. Ikka uute rongide jaoks. Kuigi, SAANUKS vägagi hõlpsasti tuua perrooni lähemale. Nüüd on juba hilja! Kui just Endla tänavat Lilleküla platvormidele lähemale ei nihutata...<br /><br />Ja kahjuks lastakse liiga vabalt toimetada Eesti Raudteel. Selle näituse puhul olid vaid n.ö. reisiterminali visoonid. Inimeste liikumist ja muid asju ei arvestatud. Auhinnafond vist 6000 eurot. Minul plnud võimalust sarnase asjaga osaleda, seega pakkusin reaalset lahendust reisijate jaoks. Selle eest muidugi autasu juba ei saa...<br /><br />Nüüd on ainuke võimalus veel raudteed nihutada ja Rapla ning Aegviidu suuna jaoks teha ühine perroon nii Endla lähedale kui veel saab. Aga poleks mingi ime, kui see tehakse jällegi....käkina...<br />EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-20543510097613798802012-11-27T22:37:09.912+02:002012-11-27T22:37:09.912+02:00Kristiine keskuses on näitus väljas, et tuleks Lil...Kristiine keskuses on näitus väljas, et tuleks Lilleküla peatus Endla tänava poole nihutada. Mida sellest arvata?Anonymousnoreply@blogger.com