tag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post7525911238785690129..comments2024-03-15T10:42:30.003+02:00Comments on EESTIMAA PÄEVIK - ESTONIAN BLOG: AMETNIK JA RAHVAS 23 - MÜRINAGA ÜLE INIMESTE!EESTIMAA BLOGIhttp://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comBlogger7125tag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-42393611544296697052012-10-25T11:43:57.346+03:002012-10-25T11:43:57.346+03:00Tänud, Anonüümne!
ma saan asjast aru, et nn teine...Tänud, Anonüümne!<br /><br />ma saan asjast aru, et nn teine Veerenni ülesõit, mis ületas Ülemiste - Liiva raudteeharu, kaob ära, kuna tekib ligipääs uuelt ristmikult-viaduktilt. Seega kaob nn väljaapääs sealt Järvevana teele? Tolle asja kohta ma ei oskagi väga kommenteerida, pole nii üksikasjaliselt süvenenud süsteemi. Ülesõit aga üle Ülemiste - Tallinna raudtee peaks kindlasti jääma!<br />Ma ei saa midagi parata, aga Siili taoliste inimeste õelutsev ja inimvaenulik suhtumine mind ärritab.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-10935652009757830012012-10-25T11:35:51.007+03:002012-10-25T11:35:51.007+03:00Kuule Siil. Veerenni tänav pole mõne mehe väljasõi...Kuule Siil. Veerenni tänav pole mõne mehe väljasõit koduhoovist. See on 1 / 7'st Tallinna kesklinnast väljuvast liiklussoonest. Loen nad üles, mida mõtlen. Tartu mnt. Pärnu mnt. Paldiski mnt. Narva mnt. Luise, Gonsiori ja Veerenni. Raua ja Juhtkentali viivad samuti Tartu ja Narva mnt'le välja. See on sisuliselt blokaad. Lääne suunas sai sellest raudtee silmusest läbi 4 kohast: Rohu viadukt, Luise, Pärnu mnt ja Veerenni. Uus sõlm Siselinna kalmistu taga pole veel kaugeltki valmis. Loota et see midagi lahendab, on varavõitu.<br />Veerenni ülesõidu sulgemine on olulisel ahendav kogu Tallinna liiklusele.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-65149041088783708022012-10-25T09:42:45.755+03:002012-10-25T09:42:45.755+03:00Tüüpiline eestlane kipub olema ehk selline, kes ei...Tüüpiline eestlane kipub olema ehk selline, kes ei suuda mõista teiste inimeste vajadusi. Hea inimene on ikka see, kes püüab teistega arvestada, näha asju laiemalt! Selliseidkommenteerijaid, kes tümitavad teiste tegemisi inimeste heaks, kipub olema väga palju ja paraku on tihtipeale oma tegemistes arengule piduriks.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-24196945687642943912012-10-24T21:52:17.969+03:002012-10-24T21:52:17.969+03:00Tänud, SUUR Siil!
Väga fantastiline sõnavõtt! On ...Tänud, SUUR Siil!<br /><br />Väga fantastiline sõnavõtt! On näha, et arusaamad transpordist ja elust on loomariigis ikka võõrad! Vaevalt, et normaalne inimene nõuab oma koduhoovist väljasõitu HÄRRADE mõistusega loodud maanteele! pigem eeldava, et härrad oskavad asju natuke laiemalt näha. Kui aga härradeks lehesodis talveuinakut otsivad siilikesed, armsad loomad, siis pole lootustki, et inimesed olulised...<br />Kui siilike ei saa aru, et jaamavahe (s.t. raudtee, kas tead, mis on raudtee?) liiga LÜHIKE selleks, et kiirust arendada, siis pole ju lootustki, et mõistus rohkem jagab!? Ja ära solva lambaid! Õpi natuke rohkem nägema loomariigis, siis äkki märkad midagi ka inimeste maailmas...<br /><br />Aga hea mõte, et rongid tuleb linnadest kaugemale viia, sest linnas ukerdavad loomad! Siilidega eesotsas....EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-33605786476563357912012-10-24T21:32:13.399+03:002012-10-24T21:32:13.399+03:00See on ikka tüüpilise eestlase mõtlemine. Igamees ...See on ikka tüüpilise eestlase mõtlemine. Igamees peab saama oma koduhoovist peale- ja mahasõidu 1. klassi maanteele või fooriga ristmiku. Samamoodi peab rong peatuma iga 200 meetri järel, sest HÄRRAL/PROUAL ei kõlba 200 meetrit rohkem jala käia. Suur rong aga kiirendab ja pidurdab, kiirendab ja pidurdab. <br /><br />Ja muidugi see, et "Ja põhjust tõsta kiirust üle 80 km/h tunnis pole mitte mingisugust põhjust!"<br />Milleks meile "liiga suured" kiirused, liiga kiire sõit ajab vankri kraavi jne. Miks peaks rong üldse linnas uimerdama, kui ta peatub vaid näiteks Balti jaamas? Lihtsalt sellepärast, et teiesugused ennasttäis lambad PEAVAD SAAMA üle raudteetammi/raudteetammil kakerdada?Suur Siilnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-67815867865812652552012-10-24T10:40:31.471+03:002012-10-24T10:40:31.471+03:00Tänan Roman!
Loodan samuti. Kuigi ettevaatlikuks ...Tänan Roman!<br /><br />Loodan samuti. Kuigi ettevaatlikuks teeb Eesti Raudtee senisne komme põhiliselt SULGEDA - paigaldada aedasid ilma, et mõeldaks inimeste vajadusele. Sama lugu ka Pääsküla pool, kus rohkem räägiti vajadusest tagada inimeste mittepääs üle raudtee selleks mitte ettenähtud kohtades. Mis iseenesest ju õige. Ainult, et millegipärast ei räägitud tookord üldse ülekäikude tihedusest ja asukohtadest.<br /><br />Ülesõidu sulgemise vastu räägib ka asjaolu, et kui isegi ülekäik tuleb, peaks seegi olema signalisatsiooniga. Ehk teisisõnu, olulist kokkuhoidu ei tule.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-39731995856006860572012-10-23T22:46:46.627+03:002012-10-23T22:46:46.627+03:00Tere!
Oli küsimus, et "Kuidas jalakäijad ja ...Tere!<br /><br />Oli küsimus, et "Kuidas jalakäijad ja ratturid piirkonda pääsevad?" Loodan, et Veerenni ülesõidu kadumine ei tee valu jalakäijatele ja ratturitele, ehk siis ülekäik peaks säilima.Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/17077039132433722895noreply@blogger.com