tag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post7115194423352740403..comments2024-03-15T10:42:30.003+02:00Comments on EESTIMAA PÄEVIK - ESTONIAN BLOG: Nõnna palju linnatranspordist...EESTIMAA BLOGIhttp://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-85190841047811650142012-07-20T15:46:24.619+03:002012-07-20T15:46:24.619+03:00Lisasin teemasse veel ühe inimese kirja ja päris h...Lisasin teemasse veel ühe inimese kirja ja päris hea ning lihtne tekst!EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-83991832101448940392012-07-20T15:30:42.227+03:002012-07-20T15:30:42.227+03:00Eks see teema olegi nii, et kuidas keegi seda võta...Eks see teema olegi nii, et kuidas keegi seda võtab. Mõni peab loomulikuks paarisaja meetri kaugusele poodi ka alati autoga minna, olgu siis või paari asja pärast. Pikkade sõitudega kindlasti Tallinnas tihti jama, moodne on igasuguseid ümberistumisi teha, kuskilt piirist muutub se juba transporti halvendavaks.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-44909769610914542772012-07-20T15:26:08.856+03:002012-07-20T15:26:08.856+03:00Ei ole nagu kesklinnas käimiseks autot väga kasuta...Ei ole nagu kesklinnas käimiseks autot väga kasutanud, kui pole vaja olnud vedada midagi, mis üle jalgratta kandevõime on.Soobelhttp://soobel.planet.eenoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-16034212339660207912012-07-20T10:37:10.333+03:002012-07-20T10:37:10.333+03:00Tänud, Soobel!
Eks linna ühistransport peakski ol...Tänud, Soobel!<br /><br />Eks linna ühistransport peakski olema sobivuse koha pealt kuidas kellelegi. Ei ole mõtet tõesti sõita väga keerulisi teid pidi ja aega kulutada. Kuid sõita Koselt kesklinna tipptunnil autoga - kas buss pole võrdväärne?<br />Jah, kui vaid enda vajadusi järgida ning mugav olla, siis võib alati õigustusi leida ka siis kui buss uksel peatub ja ekspressina mõne minutiga marketisse viib!<br />Peale mugavuse-ebamugavuse-hinna-puhtuse-trügimise on siiski oluline ka keskkond ja nafta. Või arvad, et peaks ühistranspordi üldse ära kaotama?<br />Normaalne liinivõrk oleks kindlasti eelduseks, et asi sobib inimestele rohkem.EESTIMAA BLOGIhttps://www.blogger.com/profile/01784982368947979118noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2659521134241903220.post-20163658365043647762012-07-19T20:44:51.115+03:002012-07-19T20:44:51.115+03:00Eks Tallinna ühistransport ole haige lehma unenägu...Eks Tallinna ühistransport ole haige lehma unenägu ehk täpselt selline, nagu 30 aastat tagasi, mil käidi "mägeelt" ja muudest elurajoonidest tööle vabrikutesse Rotermanni kvartalis, Tondil ja nii edasi kus veel ja kus praeguseks pole enam mingit tootmist, ainult poekesed ja hotellid.<br /><br />Hakkaks siis oma käimisi kaardistama.<br /><br />1) Piritale arsti juurde. Buss nr5, käi 300 meetrit, oota kuni veerand tundi, sõida sellega Maarjamäele mere äärde, oota jälle määramata aeg ja sõida mingise 38 või 8-ga Piritale. Autoga aga 5min mööda ringrada ja kohal. Ei tekki küsimusi, millega minna.<br />2) Lasnamäe Centrumisse söögikraami manu. 300 meetrit nr5 peatusesse, määramata ooteaeg, pool tundi kesklinna Viru terminali, sealt mingise Lasnamäe bussiga siis Laagna teed pidi poodi. Vähemalt tund läheb ära. Ja ei kujuta ette kahe-kolme 30-kilose poekotiga sama teed naasmist. Autoga aga ka mingine 7-10 minutit. Jalgsi viskaks poole kuni kolmveerand tunniga ära. Miks üldse ühistranspordist rääkida?<br />3) Ainus koht, kus ühistransport kuidagigi pädeb, on suunal Kose-Pääsküla, kus buss on kõigest kolm korda aeglasem, kui auto ja jalgratas läheb kõigest pool tundi kiiremini, kui buss.<br /><br />Aga ikkagi...Soobelhttp://soobel.planet.eenoreply@blogger.com