Blogiarhiiv

pühapäev, 24. oktoober 2021

Laps tõusis kuseti najale püsti. Aug 2013.

 

Thursday, August 8, 2013

Laps tõusis kuseti najale püsti!

Sai kõvasti naerdud kui sõbra telefonile tuli sõnum : Laps tõusis kuseti najale püsti! Jutt oli lapsest, kes ise juba püsti end ajas ja sms-süsteem saatis sõnumi sellisena. Ju siis kushetti ei lase läbi...

See tuli meelde kui lugesin midagi eriliselt head. Nii head, et see tasub säilitada siin tervikuna...

http://naistekas.delfi.ee/rasedus/beebiblogi/beebiblogija-sattus-emmede-facebooki-kommuuni-kas-sellised-kasvatavadki-uusi-inimesi-appi.d?id=66558002

Beebiblogi

Beebiblogija sattus emmede Facebooki-kommuuni: kas sellised kasvatavadki uusi inimesi? Appi!

 (21)
Naistekas
                     
Mariann Kaasik
Mariann Kaasik

Foto: Vallo Kruuser
Ustavad lugejad üle maa teavitasid mind eile ühest veelgi suurepärasemast Facebooki kommuunist, kus nalja pidavat kamaluga olema. Ega inimene ise enne ei usu, kui oma silmaga saab üle kaeda, eksole. Nõnda panin ka mina Facebooki otsingusse “emmed:)” ja klikkisin JOIN THIS SITE. Ma ei oska siiani öelda, kas ma tegin suure vea, või avastasin kullaaugu. Eks seda näitab aeg.

Täna võeti mind siis sinna uhkelt liikmeks, lisaks teavitati mind koheselt REEGLITEST! See selleks. Kui kästakse, siis peab. Näitan ka teile siis neid imelisi reegleid:
Reklaam

"REEGLID ON KOHUSTUSLIK KÕIGIL LUGEDA. EELKÕIGE UUTEL LIITUJATEL ! (Rahu, ainult rahu, kallid EMMED!)
PÕHILINE REEGEL : MEIE GRUPPI PÄÄSEVAD SIISKI AINULT INIMESED KELLE NIMI EI AVALDU NETIS PETTURINA. AINULT NII SAAME VÄLTIDA PETTA SAAMIST ! (Paranoid much?)
  • Doc. file saavad muuta ainult administraatorid ehk siis Julia Mur, Kersti Kreek ja Karina Jätsa.
  • Mitte ükski liige ei tohi postitada oma ära andmis kuulutusi seinale. Selleks on ette nähtud vastav album (tasuta asjad jne).
  • OMA ALBUMEID/dokumente TEHA EI TOHI. SAMUTI ON KEELATUD SIIN GRUPIS MÜÜA/OSTA & VAHETADA!
  • Teiste laimamine, sõimamine ja mõnitamine, maha tegemine ja provotseerimine avalikult ei ole lubatud. Jäägem ikka viisakaks ja austame üksteist. Samuti kommenteerime ainult siis, kui see on seotud teemaga, mitte ei vii üle uuele teemale või hakkame maha tegema inimest ja tema käitumist.
  • Inimesele tehakse reeglite rikkumise korral ÜKS hoiatus. Kui inimene ei reageeri siis administraatorid eemaldavad automaatselt järgmisel korral inimese grupist ilma ette hoiatamatta ja rohkem see inimene meie gruppi ei pääse..
  • Kohustuslik on kinni pidada kõikide reeglite punktist. Seina peale paigutatud või enda tehtud albumid kustutatakse ette hoiatamatta. Ja nimi pannakse rikkujate nimekirja kirja, kui inimene postitab veel kord seinale siis eemaldame ette hoiatamatta grupist.
  • Gruppi ei lisata inimesi kes on kuskil petturina nimekirjas või kui teate et on kogematta lisatud gruppi see inimene siis andke administraatorile teada ja kui on tõestatud eemaldame koheselt grupist. Püüame grupi negatiivsetest inimestest puhtana hoida:)
  • Administraatorid hoiavad pidevalt grupil silma peal, nii et, uued liikmed ja vanad liikmed püüdke jälgida reegleid ja suhtuge teistesse viisakalt.
  • Alates 30.12.2012 on keelatud siin grupis tegeleda müümisega ja ostmisega, ainukene kaust mis on nüüd olemas on tasuta asjad ehk siis saab ainult ära anda asju.
  • inimesed lugege reeglid läbi, et ei tekiks hiljem arusaamatusi. Tuletan veelkord meelde üks hoiatus reeglite rikkumise korral ja järgmine kord eemaldame grupist. Muud moodi me korda majja ei saa! Loodame teie mõistmisele!
  • Lapse pilte lisatakse vastavasse albumisse vanuse järgi.Seinal ei postita oma lapse pilte va. kui lapsel on sünnipäev,sünnipäevaks letakse siis ikka seda õiget sõnnipäeva 1a,2a jne.Sest kõik üleliigsed pildid lähevad lihtsalt kustutamisele.
  • Enam me seinale konkursil osalevate beebide/laste linke seinale ei postita häälte küsimisteks,nüüd on selleks loodud spets.doc fail."
Nonii, okei. Tundus kohe, et õigekirja peale siin suurt rõhku ei pöörata. Pigem ikka REEGLITELE!
Asusin siis seina sirvima, et millest kallid emmed omavahel räägivad. Teate…Kui te just internetis PETTURITE nimekirjas ei ole, siis minge vaadake ise, seda ei ole võimalik sõnadesse panna. Oh, oota! On küll, sest hea jumal on leiutanud copy paste!
“emmed:)” ja nende parimad pärlid:
Marion M****
tere emmed
Selline küsimus,kas teie laps/lapsed mängivad suvel õues tekki peale ?
Kuidas ta esimest korda oli? Minu oma eelmine aasta ei tahtnud nii kui panid hakkas kohe nuttma,ja muru kardis ka olla ,nüüd mängib ilusti ja läheb isegi teki pealt murupeale ja kakkub muru Aga liivakastis kadrab täiega ,hakkab kohe nuttma .
Kallis Marion. Mis keeles Sa räägid? Ma nagu loeks emakeeles, aga mitte mõhkugi aru ei saa miskipärast. Su lapsed mängivad teki peale? Mida? Hasartmänge? Mida tähendab, et laps kardis muru? Ja mis tegevus on liivakastis kadramine? Oeh, hea meelega aitaks inimest, aga noh, ei saa mitte üks teps aru, mis mure inimesel on. Oh wait, ehk on mure kirjakeelega?
Regina K***
Hei, mu 10 kuusel kutil tuli eile palavik ja tänaseks alla pole läinud ehk siis 38,5 mis teha?
Esiteks, ära jumala eest arsti poole pöördu! Küsi suvalistelt inimestelt Facebookis, sest nemad on su lapse tervisega parimini kursis. Teiseks soovitan teha nii: püüa õuest üks orav. Keeda orav rosmariinis ja riivi sisse poolik keedukartul. Nüüd vala endale see keev vesi silma ja kätele. Valmis.
Liina S***
Heii ! Oleks küsimus kui palju saab dikreedi rahasid või palju teie olete saand ?
Kas asi on minus, või olen ma loll? Mis on dikreet? Miks selle eest raha saab?
Kristel S****
Kas raseduse aeg juukseid võib värvida ? olen kuulnud et juuri ei tohi värvida samas üldse ei tohi… võib mingil hetkel jne jne .?
Väga adekvaatne küsimus. Oled kuulnud, et juuri nagu võiks, aga samas üldse ei või ja samas ikkagi võib mingil hetkel? Oot. Aga Sul on ju vastus lausa küsimuses välja kirjutatud :) Hea töö!
Marlin K*****
On see normaalne kui laps saab liiga palju mustikaid ja vaarikaid ning need välja oksendab hiljem ?
Kui vähe annan talle siis ei juhtu midagi. Kui ta rohkem saab siis oksendab enne magama minekut või hommikul välja..
Kallis Marlin, see on tõesti imelik, et kui sa oma lapsele LIIGA PALJU marju annad, et siis ta oksendab need välja, aga kui vähem anda, siis ei oksenda? Kardan, et siinkohal on tegemist meditsiinilise müsteeriumiga, mille sarnast ei oskaks lahendada isegi Dr. House!
Viivika I****
Nonii emmed , andke nõu.
Miks on lapse kaka roheline ?
Mul tegelt ei ole midagi öelda, lihtsalt… Hahahhahahaahahha.
Veronika T***
Tere. mul on mure. mu laps saab see kuu 26 alles 9 kuuseks ja 9 kuud tagasi tehti mulle keiser lõige, ja tundub nüüd et ma ootan uut last. kas ikka tohib nii kiiresti uut last saada?
Veronika, mul on hea meel, et sa selle küsimusega pöördusid umbes tuhande kirjaoskamatu naise poole siin kommuunis, mitte ei läinud seda näiteks arstiga arutama, nagu MINGI LOLL. Minu vastus on kindel ei. PALUN ära saa enam lapsi. PALUN!
Kaysa *****
Täna sai meie printsess Mia-Mirelle juba 1,11.a,kuu veel ja tibu ongi 2.a:-)
Oh, tänks Kaysa selle sisutühja informatsiooni eest, et su laps on 1,11 aastat vana. Või mõtled sa aasta ja 11 kuud? Kes teab, palju õnne igatahes. Seda infot oli kindlalt kõigil täiega tarvis.
Indra K****
Tere emmed mul poiss 1 a ja 6 kuud aga veel ise ei s88 ja s88gitooli yldse ei salli ja pole ka enam. Tahaks teda ise s88ma 6petada ta vahel v6tab kahvli ise ja proovib.. ja pampersitest lahti saada aga pisipotti ka pole hetkel ylej22nd on k6ik tipp topp ootan parimat n6u.
Las ma nüüd üritan aru saada. Laps on juba 1a ja 6 kuud vana ja ta ei ole veel söönud? Õnnitlused, tundub, et tegemist on mingit laadi imeinimese või mungaga, need ka pidid söömata üsna kaua elus olema. Teiseks saan aru, et sa tahaks pampersitest lahti saada, aga pissipotti pole. Et siis teised peaksid selle sulle tooma? Või ma ei saa aru. Peaasi, et kõik muu tip-top on. Parim nõu, mida sa nõnda siiralt küsid ja mida ma niimoodi huupi pakkuda oskan on järgnev: palun, palun, palun õpi kirjutama.
Veelika A**
tere emmed mul oli täna üks paha kogemus laps leidis pargi pingilt surnud linnu ja tõi selle minu kätte pesime küll kodus käed ära aga kas sealt võib haigusi ka saada
Vastus: Ei. Siis kui ma selle linnu sinna jätsin, oli ta just haiguste vastu testitud ja kõik oli negatiivne. Ära muretse.
Liis V***
Hei emmed,mis suurust riideid kannavad teie 1 aastased tibud ?
Tahaks täpsustada, et 1-aastane tibu on tegelikult juba kana…
Annett K********
Tere.
Kas 1 kuusele võib anda lisa juua kui ta on rinnatoidul?
Ühele kuusele võib kindlasti juua anda, samuti kahesele. Kuigi ma pole kuulnud iialgi ühestki kuusest, kes oleks rinnatoidul.
Merily K***
Kui vanale lapsele sarvekesi pakute ilma purustamata, sööb kellegi põnn?
Ma jälle ei saa midagi aru. Mis sarvekesi? Loomasarvi? PURUSTATUD LOOMA SARVI? Mida inimesed küll oma lastele söödavad?
Tatjana M**
tere emmed mida vqib kingida tudrukule 1 aastaseks
Tore, et sa jällegi luba küsid, et mida kinkida võib. Mina lubaksin seekord kinkida pehme mänguasja. Ja oiiiii kurja, kui sa midagi muud kingid!
Veelika ***
tere emmed mul selline küsimus ,et juba 5 mu tuttava lapsed on haiglas tilkutite all mis see küll olla võib mu enda oma oksendas ka nädala eest ja kõht oli lahti see võib ju viirus olla meil kestis 3 päeva see
Mis keelega on jälle tegu? Miks ma ei saa ühestki lausest aru? Aaa, võib-olla sellepärast, et tegi on ühe sama pika lausega. Ühesõnaga mulle tundub, et otsitakse Dr. House’i emmede kommuunist? Oijah…
Te ju saate aru, et pärast selliste asjade lugemist pidin ma endale tunnistama, et EI SAA enam edaspidi selles kommuunis olla. Lausa reegel nr 4 ütleb, et teisi mõnitada ei või, aga KUIDAS SAAB NEID MITTE MÕNITADA? KUIDAS? Ja olgem ausad, ilmselgelt mõnitati neid piisavalt palju, et nad sellise asja enda reeglitesse paneks, eks.
Rääkides reegitest, siis toon teile ka näite, kuidas Hitlerite… oih, st emmede kommuun oma reeglitest kinni peab:
Reelika:
Mul nüüd mure , et täna käisin tibuga ortopeedi juures ja öeldi , et asi on tõsine , et kui oktoobri teisel poolel pole puusaliigesed paranenud siis on 2aastaseks saamisel tibul opp.ja tänu perearstile kõik kuna tema ei suunanud meid kuhugi varem edasi kuigi teadis , et on liigestega jama ja seega tahan küsida , et kas kellelgi on müüa või anda kasutusele trakse/patju? ma ise sealt ei saanud , sest to inimene on puhkusel kes nendega tegeleb!
Ma ei hakka isegi midagi narrima. Ilmselgelt on inimesel suur mure, onju? Aga mida vastab kirjaoskamatu adminn?
Julia Mur: 
Reelika Kilk te rikute reeglit!Palun tutvuge nendega uuesti,me ei osta siin grupis asju ega ka ei palu,ehk kellelgi on ära anda.Palun kustutage oma postitus või muutke see.Järmisel rikkumisel eemaldatakse teidgrupist,niiet palun lugegege reegleid ja jätke need meelde.Tänan!
Julia Mur: 
Reeeglid on reeglid,kui ei sobi pole midagi teha,need reeglid on tehtud et grupis oleks kord ja kõik reeglid on kõikide jaoks ühesugused!Üks rikub ja teeb nii siis teevad ka teised!See postitus läheb kustutamisele.Ilusat päeva jätku!
Oijah. Seega pole ime, et pidin kahjuks kommuunist lahkuma, enne kui oleksin enda silmad lusikaga peast välja nokkinud. Ja sellised inimesed on EMAD! Nad kasvatavad üles UUSI INIMESI!
God, save us all!
Mariann on sattunud nüüd emmede suure viha alla. Kirgi köetakse tema blogi tahanteada.wordpress.com kommentaariumis!

Võimas!!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar